úterý 28. dubna 2015

Home made hračky


Jsem velkým zastáncem home made hraček. 
Když se mi narodil syn, získala jsem k plastovým, čínským a nedej bože ještě hrajícím hračkám doslova odpor.
Čím víc funkcí hračka má, tím větší zděšení ve mě narůstá. 
Jelikož sympatizuji s montessori a waldorfskou pedagogikou a domnívám se, že láska, pozornost a vkus poslouží při výchově dítěte mnohem lépe než bezduchý blikající plast, byly pro mě home made hračky jasnou volbou. 

Najdete u nás mnoho dřevěných hraček, montessori pomůcek,
 ale samozřejmě i několik těch darovaných plastových (znáte to o té výjimce z pravidla, ne?).
Snažíme se vybírat ty, které nejsou vyrobené v Číně a ideálně přímo v ČR. Ale o tom zase až jindy. 



Dnes Vám chci ukázat náš domácí zvěřinec. 
Vytvořený s láskou a radostí. 
Každé zvířátko má svůj příběh.
Každé je originál.
























A na závěr jedno skupinové foto! :-)





4 komentáře:

  1. Jééé, no to je opravdu nádhera... u nás je to podobné, hračky, které jsou od nás a uvědomělých prarodičů jsou většinou dřevěné, nejlépe v Česku vyrobené a nebo uháčkované naší šikovnou babičkou... ovšem dost hraček (většinou těch plastových) jsme dostali poděděných... ještě Čmeldovi dovolím ty, které alespoň procvičují mozek... ale ty bezduché blikající či řvoucí jsem rovnou schovala do krabice... :) Máte krásná zvířátka... to Vy sama? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, to všechno já sama :-)

      Vymazat
  2. Dobrý večer :) hračky sú krásne :) nechápem, kedy to všetko stíhate.. Ďakujem za strih na huculky, jedny už vznikli.. Máte na zvieratká tiež nejaké návody alebo tvoríte z hlavy? Ešte som sa Vás chcela opýtať, či chodí Mikuláš do školky alebo je s Vami doma.. Majte sa krásne a veľa síla, najmä tých tvorivých :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko, do školky Mikeš nechodí. A návody na hračky jsou hlavně od Kamlin, mrkněte na fler.cz a zadejte si nick "kamlin". Nabízí velké množství krásně zpracovaných návodů na háčkované hračky.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)