úterý 19. května 2015

Krajiny domova

Víte, co je podle mě opravdu brilantní kombinace autorů? 
Václav Cílek a Renáta Fučíková! 

Tihle dva autoři, to je něco pro fajnšmekry! 
Renáta Fučíková je jedna z mých nej nej ilustrátorek a autorek. 
Před jejím uměním smekám svůj širák až k zemi. Hezkou řádku jejích knih mám doma na čestném místě v knihovně. 

A Václav Cílek? 
To je pro mě úplný fenomén.
Asi jako Jarda Dušek nebo Jan Hnízdil. 


Stejně jako u Renáty Fučíkové, i Cílkovi knihy sbírám s velkou oblibou a shromažďuji je u sebe doma. 
Každá jeho kniha je jedinečná a úžasná. 
Tahle ale úplně nejvíc! 


Snoubí se v ní Cílkův realismus, smysl pro krásno krajiny, znalost historie a to vše korunují nezaměnitelné malby s rukopisem Renáty Fučíkové. 

Znáte Krajiny domova?
Pro mě je to naprostý skvost, který chválím, kudy chodím.
Naše vydání je už mírně ohmatané. Ale alespoň je vidět, jak ráda tu knihu mám! :-) 
Dozvíte se v ní ve stručnosti vše o dějinách jednotlivých krajů, o jejich vývoji a o tom, co v nich můžete nalézt dnes. Krásné a poučné dílo, které ocení každý vlastenec! 









Žádné komentáře:

Okomentovat