úterý 5. května 2015

Popletené dítě


Nikdo, kdo mě kdy viděl zápasit s pletacími jehlicemi nevěřil, že bychom kdy mohly být kamarádky.
Nikdo, včetně mě osobně.
Mojí maminku či manžela nevyjímaje. 
Mám dojem, že si to nemyslely ani ty jehlice. :-) 


A hle!
S trochou kuráže, odhodlání a především díky několika dobře načasovaným radám
 mohu nyní s hrdostí oznámit, že už ani ty jehlice přede mnou nejsou v bezpečí. 


Moje první pletené výtvory jsou na světě, ačkoliv bych ještě před několika měsíci nevěřila, že to kdy dokážu.
Takže pokud váháte a jste v pletení začátečníci, jako já, tak neváhejte a dejte se do toho.
Stačí to zkusit a uvidíte, že to zase tak těžké není :-)




Za fantastickou inspiraci a svým způsobem i nakopnutí k tomu, 
abych se naučila plést vřele děkuji Petře.
Zároveň se ji omlouvám za drzé okopírování jejího díla a nápadu.
Budiž Vám Petro útěchou, že jste vzorem a inspirací ;-)
Lišák je vyšívaný a jsem na něho i na sebe velmi pyšná.
Vždy jsem měla podezření, že vyšívání není moje silná stránka a tímto výtvorem jsem si to pouze potvrdila. :-))










Takže jehlicím a klubíčkům zdar a ať se Vám daří!!! :-) 
PS: Všechny melírované příze na fotkách pocházejí z rukou neskutečně šikovné Jany, známé pod přezdívkou Decida, která tvoří jeden ručně barvený skvost za druhým! 








6 komentářů:

  1. Dobrý večer,
    náhodně jsem objevila váš blog a jedním slovem nádhera. Ještě ho nemám ani pořádně prozkoumaný, přesto se zkusím zeptat, zda by jste se nepodělila o návod na tento nádherný pletený svetřík? E-mail: IIveetaa@seznam.cz

    Ať stále tvoříte tak nádherné věci!
    S pozdravem Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc Vám děkuji za milý komentář! těší mě to a budu ráda, když se budete vracet! :-)
      Návod na svetřík jsme koupila na Ravelry, odkaz je tu http://www.ravelry.com/patterns/library/beyond-puerperium
      Lišáka jsem vyšívala z hlavy podle obrázku a dle inspirace z blogu u Petry..

      Vymazat
    2. P.S.: Nic se neděje náhodou! :-)))

      Vymazat
  2. Milá Večernice, díky Jitky objevila jsem tento krásný blog. A naprosto souhlasím s tím, že je věci třeba zkoušet, než se nadobro odepíšeme jako ti, kteří na to nemají a mít nebudou :-) Hodně zdaru při realizaci dalších krásných, nejen pletařských výtvorů, které mi jsou velkou inspirací. Více šermuji háčkem, i když i jehlice občas do rukou vložím... teď to ale asi bude častěji, ten svetřík s Liškou, i ten melírovaný mi totiž jistojistě nedá spát :-)) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy, Aničko, srdečně Vás vítám a děkuji za milý vzkaz. Hned jsme zabrousila na Váš blog a jsem unešená, tolik krásného a tolik inspirace, moc Vám děkuji!! :-)

      Vymazat
    2. Tak to okouzlení je vzájemné :-) Snad se od sebe vzájemně něco přiučíme. Já jsem třeba unešena tipy na zajímavé dětské knihy, určitě z nich vyberu několik pro své děti pod stromeček. Díky! Krásný víkend A.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)