sobota 9. května 2015

Svetrovinový kabátek

S trochou odhodlání jsem se pustila do kabátku z krásné ostružinové svetroviny. 
Podobný kabátek ve žluté barvě jsem shlédla na miniaturním obrázku na webu a nemohla ho prostě vyhnat z hlavy.
 Svetrovina je navíc můj oblíbený materiál.
 Je funkční, krásně hřeje, neprofoukne a přitom není vůbec tlustá. Šije se s ní docela dobře,
 jen toho nepořádku, když začne pelichat. Proto na ni určitě jděte s overlockem! 
Střih je můj vlastní. A dal mi hodně zabrat.
Před střihnutím do metru a půl látky jsem se dokonce pokřižovala. :-) 






No a je tu!
Není bezchybný a není přesně podle předlohy.
Ale mám ho ráda a jsem na něj pyšná.
I na sebe.
Však považte, já se ještě před dvěma lety bála dotknout šicího stroje byť jen dvoumetrovou tyčí :-))

1 komentář:

  1. Je super, já zatím na svetrovinu sbírám odvahu :o) Před rokem a půl jsem taky netušila, jak snadno lze propadnout šicímu šílenství...

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)