pondělí 15. června 2015

KNIHY O PŘÍRODĚ

Nafotila jsem naše nejoblíbenější knihy o přírodě. 
Zatím spíše moje nejoblíbenější. 
Mikuláškovi ještě na nějaké encyklopedii tak moc nesejde,
 takže se jimi ve chvílích volna kochám hlavně já. 


Ptáčkové, v zimě jsem je koupila za super cenu. Malá knížka s několika vybranými zahradními ptáčky. 



Průvodce přírodou naditý informacemi a přesto v malém formátu ideálním do batůžku na cesty.
Nepřekáží, za to v něm naleznete snad úplně všechno!








Rok v přírodě je krásná publikace rozdělená do ročních období a navíc i do měsíců. 
Naleznete zde nepřeberné množství informací, co ve kterém měsíci kvete, jaké zvířátka kde pozorovat. Mnoho krásných reálných fotografií a informací




Objevujeme přírodu, původně tuším německá knížečka, která určitě stojí za Vaši pozornost. 
Narozdíl od předchozí knížky je rozdělena spíše tematicky a najdete tu opět množství informací, co kdy kde pozorovat, vytvářet, jak přírodě pomáhat a jak si nechat na oplátku pomoci přírodou... 






Průvodce naší přírodou je trošku starší publikace, kterou jsem sehnala na bazaru, ale o to větší z ní mám radost.
Je to hotová studnice informací a oceňuji na ní především tu klasickou encyklopedickou vizáž.
Najdete tu velké dvoustrany plné hmyzu a zvířátek, dle kterých snadno určíte, na co se to na zahradě či v přírodě vlastně díváte. V předcházejících knihách nenaleznete jména a obrázky zvířat takto pěkně pohromadě. Když si nevím rady s tím, jaký ptáček se na nás přišel na zahradu podívat, vždy sáhnu po této encyklopedii od Svojtky. Hledání je v ní snadné a přehledné..










A tak pozorujeme... Motýli, broučky, šneky, dokonce i Střízlíka obecného, který sedí na vajíčkách v naší malé thuji! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)