úterý 16. června 2015

SKŘÍTKOVSKÁ VESNIČKA

Naše skřítkovská vesnička, která stále čeká na své první obyvatele. 
Původně jsem moc chtěla dřevátka od Potěšílka, ale už delší dobu mají výpadek a skřítci ani víly prostě nejsou.
Tak čekáme a čekáme.. a mezitím mě napadlo zkusit skřítky uplstit.
No, uvidíme, je to zatím hudba budoucnosti.
Možná se Potěšílkovi mezitím slitují a pár nám jich vyrobí. :-D
Nebo se k nám třeba nastěhují ti skuteční.. 


Dřevěná krásná všemi barvami hrající vesnička. 
Napouštěná oleji.
Od Grimms´s, jak jinak... 




Mikeše baví samozřejmě hlavně bourání.
Rovnou s traktorem. 
Po demolici se vytratil k sousedům, takže na další stavění jsem měla klid.. :-) 



4 komentáře:

  1. Téda, vy toho máte! Máš nějaký tip, kde výhodněji domečky nakupovat? Moc bych si jeden přála domů, ale vždycky jsou přednější botičky, škola v přírodě, školné do hudebky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem původně koupila dva domečky samostatně na Bráně k dětem.. Když jsem zjistila, jak jsou úžasné a kvalitní, k Vánocům jsme koupili celou velkou vesničku tady http://www.grimms.cz/produkty/
      Chápu s těmi výdaji, kvalitní boty jsou určitě přednější. Grimms nejsou zrovna nejlevnější hračky, ale zase jsou opravdu kvalitní, je to německá výroba a dřevo je nádherně zpracované, napouštěné oleji.. troufám si říci, že hračky mohou vydržet i po generace. Jsou opravdu nádherné, myslím, že tu hodnotu mají...

      Vymazat
    2. Znám jejich věci, hodnotu určitě mají, jen je těch potřebných i hezkých věcí někdy moc:-)

      Vymazat
  2. Nádhera:-) Máme duhu a teď přemýšlím, co dalšího od Grimms objednat:-) Chtěla bych nějaké kostičky. Neporadíte?:-)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)