pátek 31. července 2015

Simon Mawer

Dívka, která spadla z nebe je moje druhá kniha od známého autora Simona Mawera
Jako první jsem (samozřejmě) četla jeho Skleněný pokoj, který se mnou dost zacloumal. 
I když mi příběh vily Tugendhat přišel místy trošku přitažený za vlasy, 
stejně jako děj vystavěný především na sexualitě,
 knihu jsem doslova zhltala během dvou dnů. 

Stejně tak tomu bylo i u Dívky, která spadla z nebe. 
Skvělé téma, čtivě napsáno. 
Místy až poetické výrazy jako "...a padák se na něj snesl jako sukně baletky při plyé". 
Ale ten konec!!! 
Ten konec se tedy opravdu nepovedl.. 
Koho by potěšila vyhlídka, že na pokračování dramatického osudu Marian 
má čekat třeba i několik let, než ho autor dopíše?! 
Tohle jsem byla ochotná tolerovat u Rowlingové, ale tady.. tady mě ten konec pěkně naštval! 



2 komentáře:

  1. A jéje :-(
    Skleněný pokoj jsem taky kdysi četla a s chutí si ho přečtu znovu. Já si ho koupila jen a pouze kvůli vile, víc jsem od toho nečekala.
    Tak říkáš, Dívku nekupovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne, určitě stojí za to, je to celkem útlá knížka, přečteš to hned, má to spád, napětí, čte se to dobře, ale prostě to nijak neskončí, respektive prostě - počkej si na další díl. :-P To nesnáším :-D Mohu Ti ji půjčit, ať ji nekupuješ (plus něco dalšího?)? :-D

      Vymazat