úterý 11. srpna 2015

Letní pletení

Při těchto teplotách se toho mnoho dělat nedá.
Ideální je být v dosahu vody a stínu ... a pletení! :-)
Protože já už vím, co řeknu, až se zima zeptá, cože jsem to dělala v létě! 
Pletla jsem si svůj první svetr! 






A zde jeden spoiler - první, druhý a třetí den.. a jedu dál! 
Já a moje turbo jehlice zdraví všechny příznivce pletení! :-))


6 komentářů:

  1. Neskutečná rychlost! :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už zbývají jen rukávy, na ty se moc netěším :-D

      Vymazat
  2. Paráda, návod je vlastní?
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak! :-) Je z Ravelry (http://www.ravelry.com/patterns/library/ease-2) :-)

      Vymazat
  3. Na rukávy jsou nejlepší ponožkové jehlice, osobně mě moc nebaví to nekonečné protahování drátu (pokud tedy nemáš takovéty suprkrátké jehlice se suprkrátkým drátem).
    Pro Janu- já dost často používám tenhle návod: http://www.ravelry.com/patterns/library/mud-season
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návody, vzhledem ke stávající rodičovské "dovolené" uvítám raději free návod. Pokud ovšem vyšetřím nějaký čas na ruční práce, můj devítiměsíční rarášek je hyperaktivní a vyžaduje neustálou pozornost. Už se těším na dokončený svetr. :-) Jana

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)