úterý 18. srpna 2015

Lichožrouti


Lichožrouti od Pavla Šruta. 
Ilustrovaní Galinou Miklíkovou. 

Myslím, že tyto požírače lichých ponožek není třeba představovat. 
Koneckonců žijí doma s námi se všemi. ;-) 
Užijte si jejich příběhy, pokud je ještě neznáte!
Stojí za to!

Pavel Šrut je totiž nejen skvělý spisovatel, ale také fejetonista, básník a především překladatel.
Možná se budete divit stejně jako já, co vše má tento činorodý muž na kontě, já jeho jméno nacházím v mnoha a mnoha knihách! 








1 komentář:

  1. Knížka je fakt dobrá, moc se mi líbí ilustrace a dostala mě dole na stránce vyobrazená ponožka, kterou lichožrouti ujídají během čtení knížky:-) Trošku mi vadilo nafouknuté vydání ve smyslu zbytečně velkých okrajů, krátké kapitoly často končíčí pár řádky na stránce a pak prázdno. Děti mají možná radost, že neustále listují a v knize se posouvají, ale mě to až rušilo. Každopádně neotřelý nápad a moc hezké zpracování.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)