pátek 28. srpna 2015

Šatičky

Tento úplet jsem původně zamýšlela na legíny.
Když přišel, bylo mi jasné, že legíny to nebudou. 
Na tričko byl tento vzor o mnoho vhodnější a když už jsem měla delší látku, tak proč ji krátit? 
Tak vznikly šaty. A ne ledajaké, rovnou i se skrytými kapsami! :-)
Jen s tím výstřihem si pořád nejsem jistá.
 Střihla jsem ho až příliš hluboký, tak nevím, zda nenajít pro šaty novou majitelku s bujnějšími vnady
a pro sebe si ušít stejné, jen s menším výstřihem... ???





8 komentářů:

  1. Určitě nechat! Výstřih dělá ty šaty zajímavé a navíc není nijak velký... Nechala bych si je a hrdě nosila, jsou opravdu krásné. Ostatně jako všechno na co sáhneš ( snad neva za tykání) Gabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tykání určitě nevadí. Děkuji! Mě se taky moc líbí, jen ten výstřih mě znervózňuje, no snad si zvyknu :-)

      Vymazat
  2. Je to asi paradoxní, ale ten výstřih tě dělá ještě jemnější. Jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a jemná? To Ty jsi moje víla! ;-) A děkuju!

      Vymazat
  3. Nádherné! Frida je prostě skvělá. A výstřih je akorát :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné. Rozhodně si je nech, moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám ráda facebookovou konverzaci typu Slušíííí. Ale tady to musím říci. Vážně moc povedené a moc sluší. Klobouk dolů. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Brala bych je hned a taky nedisponuju velkym hrudnikem:-). Jsou nadherne a slusi ti!

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)