pátek 7. srpna 2015

Šicí maraton

V posledních dvou nebo třech dnech jsem si udělala malý šicí maraton a 
obnovila jsem část svého šatníku. 
Celkem asi o devět triček a jedny šaty, které Vám postupně ukážu. :-) 

Už jsem si zvykla, že nechodím nakupovat oblečení pro Mikeše a raději mu ho sama ušiji. 
Ale že tak dopadnu nejspíš i já, to jsem moc nečekala. :-) 

Ale už mě nějak nebaví chodit po klimatizovaných obchodech, hledat něco, co stejně neexistuje a když už,
 tak ze špatného materiálu nebo ve špatném střihu. 
Takhle jsem si sama opatřila a vybrala látky, den dva se na ně chodila jen dívat, 
sledovala je pod různými světly a uvažovala, co by z nich bylo nejlepší ušít. 
S čím je nakombinovat, jaký střih zvolit (všechny střihy jsem si kompletně dělala SAMA!). 

S látkou to máte jako s jiným živými tvory. Dobrý lesník taky musí umět rozmlouvat se stromy.. 
Já sice nejsem švadlena, ale rozmlouvat s látkami o tom, čím by chtěly být mě fakt baví! :-)) 
Příští level budou asi kalhoty, ale nebojte, to se hned tak nestane!
Teď totiž pletu svetr! 






3 komentáře:

  1. Jsi úžasná!
    A tvoje kousky se mi moc líbí.
    Já, co mám dítě, úplně nesnáším nakupování v obchodech, takže vše nakupuju v e-shopech, kdy si můžu v klidu vybrat z domova.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, na tu puntíkatou jsem zatím jen mlsně koukala přes e-shop... Obchody jsou bohužel nebo možná dík? daleko.

    Strategie nechození do obchodů s oblečením a domácího tvoření se u nás moc osvědčila, je to naplňující a ještě k tomu velmi praktické :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné triko! Máš můj obdiv

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)