pondělí 10. srpna 2015

Vězeňský mundúr

S těmito šatičkami si stále nejsem jistá... 
Zdají se mi tak trošku jako vězeňský mundúr. :-) 

Kapkové látky jsem sehnala kdysi už jen maličký kousek a tak jsem ho teď doplnila
 o moje jinak velmi oblíbené pruhy.
 Šaty se líbí všem okolo, jen já jsem z nich kapku na rozpacích..
Ale když už jsem je ušila, tak nosit určitě budu! :-) 






6 komentářů:

  1. Uvězněná mezi kapkama deště? Co víc si přát! Jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Přesně tak, přivolávám s nimi déšť!

      Vymazat
  2. Už jsem ti psala - jsou moc krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) jak nemám proužky ráda, tak za mne také palec nahoru..jsou krásné
    JJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, tím spíš, že je to řečeno anti-proužkařem! :-)))

      Vymazat