úterý 15. září 2015

Jehlice paní Weasleyové

Pojala jsem vážné podezření, zda-li náhodou nevlastním jehlice paní Weasleyové. 

Víte které?! 
Té maminky Rona Weasleyho ze slavného Harryho Pottera. 
Knihy o čarodějnickém učni od J.K.Rowlingové patří k mým snad nejoblíbenějším. 
Všechny díly jsem četla naposledy vloni touto dobou, 
takže si nejsem jistá, zda očarované samo-pletoucí jehlice jsou zmíněny i v knize nebo jsou pouze součástí filmové verze. 

Když Harry Potter vstoupí v brzkých ranních hodinách do Doupěte a rozhlíží se po domě,
 v záběru se objeví i pletací jehlice, které samy od sebe pletou šálu. 
Tak přesně tyhle jehlice mám nejspíš doma! 

Jak jinak si vysvětlit, že mi pletení tak pěkně přibývá?!
To určitě ty jehlice pletou po nocích samy! :-))

Když jsem na 3 mm jehlicích začala plést šaty z Baby alpaca silk, 
což je na moje poměry opravdu hodně tenká příze, 
říkala jsem si, že budu ráda, když šaty dokončím po Novém roce. 

No a vida - pár dní a já už mám hotový celkem velký kus! 
Tak jsem Vám to nafotila i s mou sérií Harryho Pottera a teď hurá zpět k pletení!
Držte palce, ať to jde tak pěkně i dál! :-) 









3 komentáře:

  1. Krása! Zrovna teď mám období, že znovu čtu celou sérii, takže mohu s naprostou jistotou napsat, že určitě jsou samopletací jehlice zmíněny, když Hermiona plete čepičky pro skřítky v rámci SPOŽÚSu :-) Ty ti ale hodně závidím. Mně by se hodil starý pletací stroj po babičce, který ale asi skončil někde ve sběrném dvoře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bezva!! :-D Tak na ty Hermioniny čepičky už bych si nevzpomněla! :-D Takže díky a jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má slabost pro HP i v dospělosti :-)

      Vymazat
  2. Určitě ne, zrovna čtu pátý díl.... Kdysi dávno jsem ho sehnala v levných knihách za stovku, byl anglicky a to asi většinový čtenář nedává. Samopletací jehlice by se mi občas taky hodily, doplétala jsem asi měsíc druhou ponožku do páru.
    Jinak to vypadá, že se chystáš na pořádnou zimu! Já si letos upletla jen tenký svetr z alpacy od Dropsu. Loni jsem pletla teplý svetr ze supersilné islandské vlny a nevyužila jsem ho... ale je fakt, že na islandu se svetry z Álafoss lopi nosí místo kabátů a bund. Eva

    OdpovědětVymazat