čtvrtek 17. září 2015

KidOfit a Liliputi recenze

Jak jsem slíbila, píši článek s fotografiemi botiček, které syn nosil po letošní rok. 
Pokud bude počasí přát, určitě capáčky od Liliputi ještě užije. 
Stejně jako Kidofity, ze kterých naštěstí zatím nevyrostl, bude nosit i na podzim. 

S oběma značkami jsem byla nadmíru spokojena. 

Pokud jde o capáčky Liliputi, byly to už naše několikáté a opět nezklamaly. 
Na sandálcích, které byly nošeny mnohem intenzivněji, než ta plná varianta s autíčky se v podrážce utvořily díry, ale vnitřní vrstva podrážky zůstala, takže capáčky zatím nemají typického žraloka, tudíž ještě nositelné jsou.
Nechápu, proč nebo jak se tam díry vyskytly, ale nepovažuji to za vadu výrobce. 
Přeci jen měkké kožené capáčky určené především pro malé děti do interiéru byly
nošeny pouze venku a to dost intenzivně dvou a půl letým dítětem,
takže jsem s defekty capáčků počítala.
Spíš mě překvapuje, že jinak jsou botičky v celkem
pěkném stavu a nošení na nich není až tak moc znát (kromě té podrážky samozřejmě) :-) 




Zrovna tak Kidofity hodnotím na výbornou. 
Obstály velmi dobře, jsou nositelné i teď na podzim, nemají žádné vady, nejsou prošlapané, suché zipy lepí jako nové, švy se nepárají, nikde se nic neodchlipuje. Jeví pouze známky běžného nošení a barva je značně vyšisovaná, což ale na funkci nemá vliv. Kdyby měla značka Kidofit nějaké hezčí zimní modely, určitě bych u nich koupila i zimní botičky, leč bohužel.. Zatím jsem koupila Little Blue lamb a uvidím, s čím se ještě pochlubí konkurenční značky. 





8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Mohu se Vas Veroniko prosim optat? shanim pro sy na 14m barefoot na zimu, stale jeste sam nechodi, cele leto byl bos, ted ma Liliputi. Shanim nejake nejlepe capacky na ven na podzim-jaro. pevne boty nechci, spise nejake opravdu bare, hlavne aby mu bylo teplo od nohou. Premyslela jsem nad Stonz, na coz pribuzenstvo zvedalo oci, rikali jedine pevny kotnik... nemate nejaky tip? nebo zkusenost s temi bare Stonz?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příbuzenstvo.. na příbuzenstvo se vykašlete, smím-li to takto otevřeně napsat. Oni za zdraví Vašeho dítěte zodpovědnost nenesou a pevný kotník je přežitek, noha se má vyvíjet přirozeně, což ale určitě víte, pokud jste příznivkyní barefootu. Naučila jsem se takové věci s příbuzenstvem nekonzultovat, nic jim do toho není.
      Také mě hned napadlo Stonz, je prý vhodný i právě pro začínající chodce, což Váš syn nejspíš přes zimu právě bude. Značky jako Little Blue Lamb, KidOfit nebo Livie and Luca určitě znáte.. Tak pokud ani z jejich nabídky nic nevyberete, napadá mě, že do Liliputích capáčků se ještě prodávají takové vlněné vložky, které by měli pomoci tu nožku trošku zateplit, což by bylo asi ideální na mírný podzim.Ještě hodně dobře vypadá značka ZeaZoo a ty mají myslím vzhled i funkci jako capáčky, ale mají uvnitř i kožíšek, pokud se nemýlím.. Mrkněte se i po nich. Volila bych buď to a nebo ty Stonz, záleží, jak rychle se přes podzim Váš syn rozchodí. Pokud by měl na zimu už "normálně" chodit, asi bych vybrala buď Kidofit Leo nebo něco od LaL, popřípadě LBL. Pro nechodí nebo částečně chodící bych vybrala buď Stonz nebo ty ZeaZoo, popřípadě LBL. Taky záleží, jaký styl života vedete, zda město či vesnice, jestli bude venku chodit po svých nebo se spíš ještě nosit/vozit atd.

      Vymazat
    2. Diky za rychlou odpoved..prosla jsem Vami doporucene, asi to resim brzy, prooze malo kde maji jiz zimni obuv, nabidla same otevrene botky a to cerpam z Vasich odkazu, jez tu uvadite.. asi opravdu musim jeste pockat. verim, ze se behem mesice syn rozchodi, bo obchazi uz od zacatku prazdnin, zatim teda asi stale capacky, popr. opravdu koupim ty Stonzy-nasi vsi se asi hodi vice nez vychazkove kozene s koziskem. jde mi predevsim o boty na ven, pohodlne, aby se nebal a rozchodil se..do mesta nejake ukazkove vychyzkove poridim...

      Vymazat
  3. Pokud jsem dobre koukala na jine hodnoceni, Vas syn mel jednu zimu tyto http://www.littlebluelamb.cz/squeaky-zima-1-3-roky/scully/ botky. muzu se zeptat, jsou vhodne do mokra? pocitam spise pres zimu s variantou snih, blato, mokro... obstyly by botky?

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, také odhaduji, že ta správná nabídka zimní obuvi teprve přijde. Já už jsem sice koupila jedny od LBL, ale budu ráda i za další. Zatím se mi nic moc v nabídce třeba právě Kidofitů nelíbilo.. Asi bych být Vámi pořídila ty Stonzy právě na to běhaní v blátě a sněhu a ty LBl třeba jako "parádní" do města, kde nebudou tolik namáhané. Vloni prakticky žádný sníh nebyl, takže nemohu říci, zda by LBL obstály i v břečce, osobně o tom trošku pochybuji, ale možná se mýlím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrat diky za odpoved, je fajn to probrat s nekym, kdo je na stejne vlne....stale Vas sleduji a jen zasnu... kdybych mohla doporucit, rada bych videla nejake fotky Vasi sici pracovny....jen tak dal!! :-)

      Vymazat
    2. Mooc děkuji a budu strašně ráda, když se budete vracet a budete se inspirovat a nebo chodit jen potěšit oko ;-) Proto jsem blog založila.. S tou šicí dílnou jste mi teda kápla zrovna do noty, poněvadž jsem včera vymalovala prázdný pokojík, kde si hodlám právě takovou dílničku zřídit, teď jsem nastěhovaná v Mikešově pokojíčku, který stejně zatím neobývá.. Tak až bude hotovo, určitě nafotím a pochlubím se :-)

      Vymazat