úterý 29. září 2015

Latte Baby Coat

Latte Baby Coat je nádherný svetřík s kapuckou a ozdobným lemem z Ravelry, který mě oslovil na první pohled. 
Hned mi bylo jasné, že ho musím vyzkoušet a že ho upletu z mého oblíbeného merina. 

Vybrala jsem Big Merino od Dropsu v moka barvě v kombinaci se smetanovou. 
Na pětkových jehlicích byl hotový skoro hned, jen ten lem se mi moc nepovedl,
 příliš pleteninu stahuje a já jsem tááák líná to vypárat a přeplést.. No, sna ně(i)kdy! :-D














14 komentářů:

  1. Krasny.

    Tady to moka vypada uplne jinak, nez jsem videla jinde.. tak uz nevim :-) Takhle je to fakt hezke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Řekla bych, že barva na fotkách docela odpovídá skutečnosti (kromě té fotky se slunečnicemi, tam je to přes filtr). Není to typická hnědá do čokoládova, je to taková světle až středně hnědá, která hází odlesky do šeda.

      Vymazat
    2. Uz jsem ho objednala, protoze ja se bala, ze to bude moc hnede :-) Mne se prave libi, ze to snad bude vic do seda.

      Vymazat
    3. Tak snad se bude líbit! :-)

      Vymazat
  2. Je překrásný, a jak sluší.... hrozně se mi na dětech pletenina líbí a zvlášť, když je tak frcovní, žádní panďuláci :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, taky miluju opletené děti, ale vkusně, hezky, s nápadem.. Proto jsem se vlastně naučila plést! :-)

      Vymazat
  3. Svetr je hrozně krásný, taky bych chtěla jednou něco takového zvládnout. Zatím jsem dala jen vestu a s těmi návody nejsem moc kamarád (tedy hlavně s angličtinou, kterou jsou návody psané). Tak třeba někdy...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tu taky nedávno psala, že si připadám jako při luštění hieroglyfů! Někdy mě ty návody tedy dost potrápí, taky nejsem kdo ví jak jazykově zdatná, ale s pomocí překladače se to dá! Navíc, návody nakupuji na Ravelry a když se tam zaregistruješ, otevře se Ti u každého návodu galerie s hotovými výrobky. Když pak vidíš, že třeba 700 osob už danou věc upletlo a vidíš jejich fotky, nakopne Tě to, že Ty to zvládneš taky! Navíc se z těch fotek často dá vykoukat i plus minus postup, takže to je také dobré vodítko!

      Vymazat
  4. Obdiv! Paní, jak vy to děláte? :)
    To je nádhera...Ty snad opravdu nespíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, teď s tím slavným úplněk jsem toho mnoho nenaspala, chodila jsem sice večer celkem brzy, ale třeba od tří od rána jsem tady několikrát civěla do tmy, tak jsem raději vstala a šla něco dělat :-D

      Vymazat
  5. Tak ten je prostě ůžasný, už jsem se nechala inspirovat a upletla vnukovi lišáka a mám namířeno na pruhovaný svetřík, tak ale i tento budu muset asi udělat a hlavně koupit návod. Prosím, to je pleteno zhora ? Jinak jsem musela na svém blogu doporučit tvůj úžasný blog a blogerku, která je důkazem, že když se chce, všechno jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi velmi děkuji, už jsme koukala na blog a musím vyjádřit neskutečnou pochvalu, nádherná precizní práce - všechno!! :-)
      Tento svetřík je pletený odshora, pokud chcete variantu s kapuckou, tak se uplete nejdřív kapucka a pak se plynule přejde do sedla a dolů. Já jiné svetry než ty pletené odshora ani nepletu, protože než bych to všechno sešila a dala do kupy, to by byla věčnost, takhle je to extra rychlovka:-) A jen tak pro snazší práci - tady je video návod na ten ozdobný lem (https://www.youtube.com/watch?v=5yBkIxbHd9c), já bych to podle anglického návodu asi dohromady nedala a toto video mi strašně pomohlo! :-)

      Vymazat
  6. Krásný, asi mrněti něco podobného taky upletu, pokud se mi podaří porozumět návodu :-). Jaká byla spotřeba toho merina? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na velikost 2-3 roky 5 tmavých klubíček a jedno světlé! Díky!

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)