neděle 13. září 2015

Livie and Luca

Do Mikuláškova podzimního šatníku dorazily nové botičky. 
Od léta jsem velmi spokojená se značkou KidOfit, ale říkala jsem si, že vyzkoušíme i další prodejce na trhu.

Když mi milá paní Janka z obchodu Nohy na boso nabídla botičky Grip v hnědé barvě, bylo jasno!
K teniskách KidOfit, které určitě bude ještě přes podzim Mikeš nosit, mu tak přibyla elegantnější varianta tzv. na slušňáka.

Botičky jsou kožené, s tenkou ohebnou podrážkou.
Na můj vkus by klidně mohla být měkčí, ale předpokládám, že nošením se ještě dost poddá.
Prozatím máme botičky druhým týdnem a zdají se být velmi dobré!
Krásně široký prostor pro prsty a zapínání na suchý zip.

Tak hurá do ulic!
Těšte se na článek s fotkami botiček KidOfit a Liliputi - na naši po sezónní recenzi.














8 komentářů:

  1. Ooooooooooooooooooooo,

    tak ty jsou tuze překrásné.
    To je gentleman, hned od paty!!!

    A ta výbavička k tomu, teda teda - jestli vy nejste nějaká slušná rodina ... ?!? ... :o)
    Jste výborní všichni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepák, to my se jenom jako slušňáci tváříme, ale ve skutečnosti... Ale PŠŠŠŠŠŠTTT!!! :-D
      Ještě jsem dodala fotky live - na modelovi v akci :-)

      Vymazat
  2. Ty jsou!
    Veru, máš zkušenost s nějakými na zimu? A co sněhule?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zimu jsem nakonec koupila Little blue lamb Taco brown (včera dorazily). Chtěla jsem KidOfity, ale nějak jsem u nich nevybrala (čti nelíbí se mi jejich zimní boty), vloni jsme měli taky LBL a spokojení jsme byli, za tu cenu super kompromis. Letos uvidíme, jaká bude zima, jestli budeme dokupovat ještě něco do sněhu.. Popravdě, sama se v tom trochu plácám. Livie and Luca zimní taky zatím nejsou na trhu k mání, tak jsem pro jistotu koupila ty LBL a uvidíme.

      Vymazat
    2. Tak jsi mi v podstatě potvrdila mojí volbu - nic lepšího (hezčího) se asi nesežene.

      Vymazat
  3. jéé to je gentleman :) moc mu sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To ano, vypadá jako gentleman, ale chová se jako rebel! :-D

      Vymazat
  4. Oooooo, to je mi pane elegán! :-) Vám oběma to vždycky ták sekne!

    OdpovědětVymazat