čtvrtek 17. září 2015

Skřítek Rozekvítek

Objevila jsem naprosto dokonalou knihu. 
Jej jí Skřítek Rozekvítek
  s podtitulem Rok v přírodě. 

Autorkou je Hana Primusová. 
Fantastické ilustrace má na svědomí Dagmar Košková. 

Je to kniha pro všechny milovníky přírody, krásných ilustrací a hlavně, 
pro všechny, kdo chtějí svým dětem usnadnit orientaci v ročních cyklech a měsících. 

Je totiž rozdělená do dvanácti sekcí - do 12 měsíců roku. 
Zlatou nit příběhu tvoří příhody skřítka Rozekvítka, který bydlí v mechovém domečku na kraji lesa. 
Vše ho zajímá a na nic se neváhá zeptat, čtenář spolu s ním prochází jednotlivé měsíce hezky za sebou a dozvídá se, co se v přírodě děje a proč. 

Kniha je velmi obsáhlá - má 248 stran ve formátu A4. 
A na každé (opravdu na každé!) straně je doslova naditá překrásnými ilustracemi.. 
Ostatně, podívejte se sami, já jsem z ní naprosto nadšená....
Text je krásný, dobře se čte a při čtení knihy se bude divit i mnoho rodičů,
kolik informací ani netušili! 

























7 komentářů:

  1. Vypadá opravdu úžasně!!! Díky za skvělý tip. Kam chodíte pro inspiraci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, nějak si mě ty krásné knihy hledají samy :-)

      Vymazat
  2. Veru, na tuto jsme před pár dny koukali v knihkupectví, že ji tam asi objednají. Tak díky za recenzi, opravdu stojí za to :-) Je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za skvělý blog, velmi inspirativní. Veliký objev posledních dní, přečteno jedním dechem o víkendu. Kdyby se mě někdo zeptal, jaké mám názory a jak bych to dělala, kdybych se rozhodovala jen sama za sebe, tak přesně jako Ty. Jenže mám muže zcela jiných názorů a tak můžu jen obdivovat. Ale jsi šikovná, máš to v hlavě srovnané a taky máš neuvěřitelný smysl pro krásu. Knihy taky milujeme a za tipy na další jsem moc ráda, děkuji moc. Slunina z ND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy, já vřele děkuji za krásný vzkaz, který mě nesmírně potěšil a zahřál u srdce. Moc si toho vážím!
      Je mi líto, že Tvůj muž má opačné názory, jen si tedy nejsem úplně jistá, jaké názory máš konkrétně na mysli...?
      Budu velmi potěšena, když se budeš vracet a nacházet inspiraci a potěšení, za tímto účelem jsem blog založila :-)

      Vymazat
    2. Budu se vracet opravdu ráda. A názory myslím to kolik a jakých hraček má být doma, zda barefoot ano nebo ne, jestli má smysl na děti šít a plést. Na vše mám stejný názor jako Ty, můj muž opačný. Občas je to trochu těžké, ale zase někde si člověk tu schopnost tvořit kompromisy nacvičit musí :-)

      Vymazat
    3. Aha, tak to je zvláštní, nevěděla jsem, že do těchto věcí muži ženám mluví :-) Můj muž toto nechává naštěstí na mě, i když je pravda, že občas brblá, že u šití a pletení trávím přespříliš času, který se nevyplatí. Ale chápe, že se potřebuji také někde realizovat a už si asi tak nějak zvykl...
      Někdy je celé manželství jeden velký kompromis, ale řekla bych, že to stojí za to! Držím palce! :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)