pondělí 21. září 2015

Ptáčci podruhé a potřetí

Nedávno jsem o úpletech Birch fabric psala, že si jimi nejsem tak úplně jista. 
Zpočátku mi přišly z lícu hrubší a celkově takové nepoddajnější. 
No, nebyla jsem prostě nadšená.. 

Dnes musím s odstupem prohlásit, jak jsem se mýlila!
Ve skutečnosti se úplety od Birch nosí luxusně, z rubové strany, kterou obvykle nosíte na holé kůži jsou neskutečně hebké a příjemné. Dobře se nosí a hlavně, mají tak vysokou gramáž, že se jen tak někde nevytahají a čeho si cením asi nejvíce - neoperou se a nežmolkují, tak jako to bývá často zvykem u konkurenčních značek. 

A protože i vzory mají opravdu krásné, neuchvátily jen mě, ale i ostatní. 
Pro Helenku jsem tedy ušila na přání ptáčky na mentolové. 
Pro sebe do zásoby jedny na námořnicky modré. 



6 komentářů:

  1. Třeba podesáté! V látkách se nevyznám, ale tahle se mi moc líbí a když řekneš, že je příjemná, tak určitě nekecáš :-) Máš to moc pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět překrásný kousek, Veromírku, ta látka je nádherná :)*

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím, kde bych sehnala? Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Látku :) pardon, nějak mi to vypadlo :) Jinak hltám blog, krásné čtení, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Látka je od Hilca, koupila jsme na chameleonovi (http://latkychameleon.cz/index.php?id_product=1239&controller=product)

      Vymazat