pondělí 28. září 2015

Sýkorky nebo žluvy?

Sýkorky nebo žluvy na drátech..  
Na látce mých nových (krásných) šatů! 
Samozřejmě nechybí kapsičky! ;-) 

Nevím sice, co za ptactvo mi to na šatech usedlo, ale za to vím, že se mi
líbí, že jsou to šaty krásně podzimní a hlavně se skvěle doplňují s vínovím Mrakomorem! :-)) 







12 komentářů:

  1. Veliká nádhera♥♥♥
    Jakože od hlavy až k patě - mlask.
    Krásný podzimek přeju, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřelé díky!! I já přeji krásný podzimní čas! :-)

      Vymazat
  2. Ať už je to ptactvo jakékoliv, vypadáš s ním skvěle, šaty krása, doplňky taky, celek nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Co je to za krásnou látku?

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Jak píše Jani - od hlavy až k patě:)!
    Ty jsi tak šikovná, že to ani neni možný:))!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zamilovala jsem se do bot :) Co jsou, prosím, zač???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to barefootové botky značky Vivobarefoot, typ Gobi II L Rapsberry ;-)

      Vymazat
  6. Vše moc krásně sladěné a Gobi jsou úplnou třešínkou na dortu... A ten klobrc je boží, na to jsem nikdy neměla odvahu...

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)