čtvrtek 15. října 2015

Jezevec Churjda točí film

Úžasná, milá a krátká knížka pro děti. 
O tom, jak umí být naše okolí namyšlené a povrchní.
A o tom, jak se s tím vyrovnat. 

Když do lesa Habřince jednoho dne přiletí z města papoušek,
 je z toho v lese velké pozdvižení. 
Všechna zvířátka najednou obdivují jeho krásné pestrobarevné peří, 
zatímco ten, kdo má jen černobílý kožíšek, upadá v přezíravé přehlížení. 

Třeba jako Jezevec Chrujda

Pak ale do lesa najednou přijedou tři černobílý filmaři
 - panda, zebra a straka - natáčet černobílý film! 
A kdo v něm získá hlavní roli? No přece náš jezevec...
Příběh malé čtenáře hravou formou  vede k poznání, že to podstatné u lidí,
 stejně jako u zvířátek, nemají hledat na povrchu, ale v nitru. 
A že se móda rychle mění, kdežto opravdové přátelství zůstává stále. 












5 komentářů:

  1. :-D Dneska jsem ho koupila. I druhý díl :-D Eliášek má polštářek-jezevce a stále si vyžadoval i knížku s jezevcem. Máme Za zvířátky do lesa, kde jezevec je, ale to mu nestačilo. Tak jsem dnes zalovila v regálech knihkupectví.
    Krásná knížka, překvapila mě, podle hřbetu bych si ji totiž ani nevšimla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky jsem o ní netušila, ale přitom je skvělá a hlavně ten příběh má geniální! :-)
      Celkově jsou Menadrové knihy u mě v poslední době maximálně v oblibě, máme už jich od nich spoustu, všechny jsou skvělé!!!

      Vymazat
  2. Jéééé ta vypadá parádně x-) Budu ji muset objednat a to mi dneska balík knížek dorazil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, to znám! :-D A pozor - Jezevec Chrujda má i druhý díl!

      Vymazat
    2. jo jooo to už jsem si stihla všimnout...aaaa ještě nutně potřebuju Kamila co neumí lítat :-D ty obrázky mě dostaly :-)

      Vymazat