čtvrtek 15. října 2015

Kde je skřítek?


Větu "Kde je skřítek?!" začal opakovat Mikuláš už tak často,
 že ji prostě nešlo ignorovat. 
Začal totiž intenzivněji sahat pro košík se skřítkovskou vesničkou od Grimm´s 
a stavěl skřítkům domečky. Jenže, kde ty skřítky máme?! 

Potřebovali jsme nové obyvatele a to rychle! 

A protože já už dlouho dlouho toužila vyzkoušet plstění, rozhodla jsem se, že 
toto je ten pravý moment vytáhnout plstící jehlu, vlnu a začít! 

Teď se škrábu na hlavě, proč jsem na to nepřišla dříve, je to totiž geniálně jednoduché! 
Navíc je to dokonalá relaxační technika!!
 Bušíte jehlou do kousku vlny tak dlouho, dokud nezačne dělat to, co chcete...:-)) 
Chvílemi si připadám jako při woodoo, ale má to vážně uklidňující účinky, 
což já jako rozený cholerik nutně potřebuji! 

Uplstíte si zvlášť hlavičku a tělíčko a pak je k sobě prostě a jednoduše připícháte plstící jehlou! 
Žádné lepení, žádné  přišívání, jak jsem se vždy domnívala.. 

Tak takhle jednoduché to je, tak na nic nečekejte, popadněte plstící jehly a běžte se uklidňovat taky! :-) 

Nejprve vznikla paní skřítková s háčkovaným tělíčkem.
Pak se k ní přidal Modrovous a nakonec i víla s nekonečným copem. :-) 
Jsou ještě trošku legrační, ale cvik dělá mistry. 

A jak mě znáte, jak mě jednou něco chytí, už mě to nepustí! 
Navíc Vám asi nemusím psát, že Mikešova radost je přímo nadoblačná! ;-) 









A tady už je celá partička pohromadě. 
Protože dva jsou pár, kdežto tři už jsou partička! :-) 

6 komentářů:

  1. Krásné ráno, Večernice, to je paráda, pohádková partička vypadá kouzelně. Vy máte zlaté ručičky, na co sáhnete, to se zadaří. A moc krásný, inspirativní blog, děkuji za něj, přeji krásnmé podzimní dny, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, Vaše slova mě nesmírně těší, děkuji za ně! Budu ráda, když se budete vracet :-)
      Mě plstění už dlouho lákalo, ale není na tom opravdu nic těžkého..

      Vymazat
  2. Večernice, že by i pro mne nový způsob, jak se rychle uklidnit? :-) Plstění se mi taky hodně líbí, ale čekala jsem, že je to mnohem složitější než jen bušení jehlou do vlny... Kéž bych jednou uměla bušit taky tak krásně... :-) Krásný pátek A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě umíte, jsem si tím jistá, tak jen hurá do toho! :-)

      Vymazat
  3. Teda ta víla, ta je!
    Plstění mi jednou ukazovala sestřenice, ale spíš jen korále. Mě to nějak nenadchlo. Ale když to popíšeš takto... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to strašně moc lákalo to zkusit. Nebude to asi dlouhodobý intenzivní koníček, ale určitě budu tvořit dál, je to vážně relaxační technika! Jednoduché, rychlé a co to nadělá radosti! :-)

      Vymazat