neděle 11. října 2015

Listonoš vítr

Říjen je pro mě evidentně měsíc krásně ilustrovaných knih. 
A podle všeho i měsíc Pavla Čecha. 
Jak jinak si vysvětlit, že už Vám tu budu představovat bůh ví kolikátou jeho knihu!

Ale tohle je prostě k aktuálnímu tématu - kniha plná veršů o větru, podzimu, dušičkách.. 
Prostě ideální čtivo na den, kdy po obloze plují těžké mraky obtěžkané deštěm a Vy nemusíte nikam... 
jen do peřin, s kakaem a dobrou knihou :-)

Duo Radek Malý a Pavel Čech - Listonoš vítr!














7 komentářů:

  1. Tedy, další krásná knížka!!! Jen mě mrzí, že u nás je problém je sehnat. Ptala jsem se na tu o čertovi a tu krásnou a těch ptáčcích a paní v knihkupectví na mě koukala jako bych spadla z Marsu...už teď je mi jasné, že ani tuhle mít nebudou...ty ilustrace jsou naprosto nádherné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, z tohoto důvodu bohužel podporuji eshopy s knihami. Mám pár oblíbených kamenných knihkupectví, kam také ráda zajdu, ale v naprosté většině objednávám z eshopu (konkrétně hlavně z knihcentrum pro bezkonkurenční ceny a taky z kosmasu)

      Vymazat
    2. Jdu se podívat na oboje! A ještě dotaz, jak víte co vychází?

      Vymazat
    3. Léta praxe.. :-D Ne, prostě to tak nějak sleduji. Na tohle mám velmi ráda Kosmas a jejich pobočky. Mám oblíbenou prodejnu Kosmasu, kam strašně ráda chodím, vždy mi tam doporučí co je nového. popřípadě sleduji jednotlivá nakladatelství a jejich ediční plány, předprodeje.. mě už si ty knihy prostě hledají samy.. ;-)

      Vymazat
    4. Jasný, asi jako já a háčkování :-) , asi taky začnu sledovat nakladatelství...snad už budu mít trošku času i na čtení, když dcerky povyrostly...díky za tipy :-)

      Vymazat
  2. Krásná knížka, myslím, že nebude chybět v mé knihovně. Miluji knížky pro děti s krásnými ilustracemi.
    Děkuji za typ. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli jsem nebyla dosud rozhodnutá koupit něco od Pavla Čecha, tak teď už jsem. A to nám sotva dorazila domů čtveřice knížek od Petra Horáčka. Měl je Portál v akci jako balíček za 299,no to nešlo tam nechat :-)

    OdpovědětVymazat