pátek 9. října 2015

O Čertovi

Na přání vkládám přednostně krásnou malou knížečku od našeho oblíbence Pavla Čecha.
Je O čertovi a vypráví krásný příběh o lásce. 


Příběh je krásný, dojemný, milý, není přímočarý a není předem zcela průhledný. 
Hlavní postavy nejsou klasické, jak je znáte z tradičních pohádek.
Je to jednoduše něco jiného.
Originálního.
Prostě ryze Čechovského! ;-) 







Tady Mikeš ukazuje, že on nemá rohy ?! :-))






13 komentářů:

  1. Knížka vypadá krásně, zkusím se po ní podívat pro moje holčičky, ale neodpustím si poznámku, že ten háčkovaný čert je krasavec veliký a kobereček...WAU, hezký den a četbě zdar :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, obojí jsem háčkovala já :-) Ať se knížka líbí a krásný den i Vám! :-)

      Vymazat
  2. Obě háčkované věci jsou opravdu překrásné. A kniha vypadá zajímavě, děkuji za další z mnoha super tipů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jich bude mnoho, mnoho.. určitě je se na co těšit ;-) Díky! :-)

      Vymazat
  3. ten kobereček je úžasný a Vy jste obrovská šikulka. Děkuji za super krásný blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé tyto knížky má naše paní zubařka v čekárně. Má tři, ale už si nevzpomenu jak se jmenují. Něco jako ztracený klíč? Holky se po nich vždy shánějí když tam přijdeme. Hezké dny Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, O Klíči je ta druhá :-) Tu máme taky :-D
      Tak to musí být opravdu dobrá paní zubařka, k takové musí být radost chodit! ;-)

      Vymazat
  5. Veru, s panem Čechem jsme se dnes s dcerkou setkaly u nás v knihovně. Byl moc fajn. Také jeho knížky milujeme!
    No a háčkované věcičky jsou opět naprosto dokonalé!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nenéé! Tak to je úžasné, mohu jen v dobrém závidět!

      Vymazat
  6. K Čertovi jsem se ještě nedokopala - trochu se ho bojím - resp. nebudou se ho bát děti? I když to je asi hloupá otázka - neznám od Čecha knížku, která by byla strašící.
    Můj dnešní přírůstek do sbírky je Knížka pro dva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už několik lidí řeklo, že jim obrázky P.Čecha přijdou strašidelné, je fakt, že ten Čenda je takový temnější, jak tam jde ten zloděj do té barabizny.. :-)) Ale O Čertovi je zrovna taková hezká pohádka, jak Čert škodil lidem a kominíkům, až se sám do jedné němé kominice zamiloval :-) Vůbec to není o strašení dětí!
      Určitě ji pořiď, my máme to menší vydání, ale dnes jsem zrovna viděla v knihkupectví to větší (formát jako klasický výtisk Čendy) a vypadalo to ještě krásněji, má to takový ten plátěný hřbet, no fajnovka prostě :-)
      Knížku pro dva jsem měla vyhlédnutou, ještě než vyšla a pak se na ni nějak nedostalo.. jaká je????

      Vymazat
  7. Ty jooo, ještě více jak kniha mě zaujal kobereček...je naprosto fascinující! jste šikulka! máte prosím návodík a z čeho jste háčkovala? děkuji moc:-) úžasný blog! Taky háčkuji, ale pořád se mi nějak nedostává času, jak to děláte, že toho tolik stihnete? ;-)

    OdpovědětVymazat