pondělí 19. října 2015

Ornitologická stanice

Rok co rok pozorujeme ptáčky na krmítku. 
Krmíme poctivě a nezapomínáme přitom na základy správného krmení.

Krmítko jsme už před pár lety pořídili závěsné, ze kterého si ptáčci vyzobávají zrníčka postupně jako ze zásobníku. 
Klasickou otevřenou budku jsme odstranili, protože jsem se dočetla, že jakmile mohou ptáci do zrní sedat,
 dostává se jim do jídla i jejich trus, ve kterém se přenášejí nemoci. 

Takže teď už jen pravidelně dosypávat a s atlasem v ruce pozorovat :-) 

Krmte ptáčky, nejen sebe! 




6 komentářů:

  1. Je úplně rozkošnej jak vyhlíží a zkoumá, drobek malý!

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, no vida, už jsem našla :-) Říkám to pořád, že jsme asi nějak napojené či co :-)
    Co k vám létá za ptáčky? U nás převážně kosi, sýkorky a vrabčáci. Přes léto straky a sem tam sojka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sojka u nás teda ještě nebyla! Kromě vrabčáků a sýkorek ještě zvonci a žluvy a střízlíci. Pře léto Konipásci a Rehkové - ti tu mají hnízda. K našim létá dokonce i Strakapoud!
      Já to taky nechápu, píšeme prakticky o tom samém, vybíráme stejné knihy ve stejnou dobu... to je normální telepatie, ladíme spolu! ;-)

      Vymazat
  3. :-) super...knihu Ptáci našich zahrad jsem objednala a včera mi spolu s ilustrovaným Harry Potterem dodrazila domů, už máme i rozkládací vlaky - letos budou vánoce o knihách, které jste doporučila :-), jsem zvědavá, jak se budou "nejen" dětem líbit.. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za připomenutí! Já mám pořád za to, že teprve skončilo léto a ona už bude za chvíli zima...

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)