středa 14. října 2015

Povlečení

Ušila jsem Mikuláškovi nové povlečení. 
Těm slonům na chevronu se totiž nedalo odolat.
 A šedé hvězdy do kombinace se vysloveně podbízely! 
Fakt, že mu k tomu ladí i starší pyžamko je už ale věc čiré náhody! :-) 







5 komentářů:

  1. Líbí moc, ta slonová látka je super. Já tyhle velké věci šít neumím, vždy mě to někam ujede - neumím měřit věci delší jak 50cm :). To raději kabelku :) :) Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Kdy, prozraďte mi, kdy máte čas na všechny tyto krásy... kdy??? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, na povlečení se také chystám a také mám nakoupeno do šedé. Jen ten čas.... :-) Pěkné dny. Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Kde jste prosím sehnala tak krásnou látku? Díky, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucka, musíte specifikovat kterou.. ;-) Ty látky co jsou na povlečení jsou z mojelatky.cz a ty úplety jsou české Wendy

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)