sobota 31. října 2015

Vyšívání

Pokud máte pocit, že vyšívání bylo záležitostí pouze minulého století, nechte se příjemným způsobem vyvést z omylu a podpořte vydání skvělé knihy, která Vás MODERNÍ VÝŠIVCE naučí! 



Vyšívání mě už asi rok velmi velmi láká, ale jsem hrozný nervák a nemám právě
 ty správné vlastnosti potřebné k vyšívání- třeba trpělivost. 
Ráda bych to však změnila a vyšívání se naučila (trpělivosti také!). :-)

Protože se mi ale vyšívání nejeví zrovna jako snadná disciplína 

(vyšila jsem zatím jen jednoho lišáka a to ještě dost strašně), 
pátrala jsem po knize, která by mě tomuto umu naučila a vysvětlila mi základy.

Právě takovou, o současné výšivce vydává Evička z Love Revamp

Tato skvělá a nadaná žena pořádá i kurzy, které jsou však pro mě poněkud z ruky, ale pokud jste pražandy, určitě se přihlaste!
Vy z českých končin, luhů a lesů (to jako já) PODPOŘTE prosím její knihu, ať už se mohu začít učit! :-) 








Použité fotografie v článku pocházejí z facebookového profilu Love Revamp. 


Tak neváhejte, kupujte knihu a podpořte tento skvělý projekt!
ZDE!

2 komentáře:

  1. super, díky za tip. jakožto též mimopražská a po kurzu vyšívání pátrající jsem zaslala příspěvek s povděkem a touhou po knize. tak snad to dopadne.... Jana z HK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Senzace! Tak to mě nesmírně těší, že jsem k tomu nalákala dalšího zájemce! :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)