pondělí 2. listopadu 2015

Časopisy pro děti

Časopisů pro děti je na trhu jistě spousta, ale já pro Vás vybrala ty tři nejlepší. 
Jsou to tři králové, které máme předplacené a jež vřele doporučuji všem! :-) 

Prďácký časák je ještě teplá novinka od tvůrců Pravého domácího časopisu. 
Klobouk na pařezu pro kreativce, individualisty, lidi co mají rádi originální a upřímné zážitky.
A Raketa, asi nejznámější z této trojice. 

Všechny můžete doobjednat i zpětně!





















6 komentářů:

  1. Díky, díky, díky!!! Před pěti lety jsem zrušila postupně předplatné časopisů pro sebe a pak i pro dcerku, hrozně nás znechucovaly tuny reklamy a nijaký divný studený obsah a nedařilo se mi najít něco, co by nás bavilo, co by sálalo lidskostí a nemasírovalo nám mozek reklamou na věci které kupovat nechceme...jak tak prohlížím tyhle časopisy, zvedá se ve mě vlna naděje, že přece jen existuje něco takového. Jdu objednat číslo od každého, abychom to vyzkoušeli a Vám přeji krásný, prosluněný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, to jsme moc ráda, určitě zkuste hlavně Pravý domácí časopis, to je opravdu balzám pro duši! Přesně právě pro tu nekomerčnost!

      Vymazat
  2. Verunko, to mi prislo vhod, dekuju moc! Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pro mě nejlepší odměna, já děkuji! :-)

      Vymazat
  3. Aha, jdu v příspěvcích zpětně, Prďáckej časák máme, Raketu taky, Klobouk na pařezu zatím neznáme, v čem je jiný než ty další dva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně nejvíc oslovuje právě Klobouk na pařezu, ale asi záleží, co od časopisu člověk čeká, jakou má představu.. Mě přijde takový plný, nejobsáhlejší, má široký záběr... já moc nevím, jak to popsat, zkus si někde opatřit jedno vydání a posuď sama.. Je to taková všehochuť, myslím, že si v tom každý z rodiny něco najde :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)