čtvrtek 19. listopadu 2015

Husaři, husaři

Upletla jsem našemu Kulíškovi nový kulíšek. ;-) 
Z merina extra fine od Dropsu ve šmolkově modré barvě. 
Rýžovým vzorem.
A má i cho chó :-))

Podle muže v tom vypadá jako husar. 
Ale mě se to strašně líbí.. když jde a natřásá se nad ním ta chlupatá bambulka! 








6 komentářů:

  1. Malicky FESAK a jeho zimni outfit velikanska nadhera!
    At se Vam dari,Verunko,moc rada sem chodim nakouknout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, to jsou pro mě krásná a hřejivá slova, děkuji za ně! :-)

      Vymazat
  2. U tebe milá Večernice se zcela vyvrací mínění mnohých maminek, že chlapečka nejde tak vyfintit jako holčičku...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju.. A to má přitom na sobě 3/4 roku staré tepláčky, které má vytahané ještě z doby, kdy nosil látkové plínky.. Ale teď to vypadá jako pumpky :-)) A kabátek už je mu také malý, nosil ho už vloni.. Ale já ho mám v tepláčkách nejradši :-D

      Vymazat
  3. me zaujaly botky-copak to je za znacku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to Little blue lamb, brzy o nich chystám článek :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)