pondělí 2. listopadu 2015

Pravý domácí časopis

Myslím, že po třech letech na trhu už Pravý domácí časopis zná každý. 
Tedy, alespoň v to doufám. 

Protože Pravý domácí časopis je jediný časopis na trhu pro dospělé,
 který stojí za to předplácet si ho. 

Skutečný, jedinečný, originální, nefalšovaný, nekomerční..
Dočtete se v něm o všem normálních věcech, jako je permakultura, zdravé jídlo, ekologie,
 příroda, rodičovství, látkování, nošení, aromaterapie... A to jsem se okruhu témat jen zlehka dotkla. 
V každém čísle mnoho inspirativních rozhovorů, od Margit Slimákové, přes Jana Hnízdila, až po Adélu Zrubeckou (a mnoho a mnoho dalších!). 

Moji milý, pokud tento časopis neznáte, ihned to napravte, 
objednejte si i starší čísla  a předplaťte si ho. Stojí to za to! 

Já jsem věrnou čtenářkou od prvního zkušebního čísla a ke čtení jsem 
nalákala už mnoho dalších lidí, včetně své maminky a tatínka. :-) 







7 komentářů:

  1. Pěkný časopis, znám a koupím si ho. Co mně štve je fakt, že se tam objevili články o magii jako je tarot, numerologie....
    Kdo se na takové neskutečnosti může upnout, je mi jej líto. Naději v tarotu ani v numerologii člověk opravdu nenajde... jen musí mít oči a srdce otevřené, aby poznal něco zcela jiného.
    Někdo takovým článkům uvěří, protože se jim dělají "dobré pověsti" a už Ti šarlatáni mají v kapse.... Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objevily. Omlouvám se. Jitka

      Vymazat
    2. Tak mě takové věci neštvou vůbec, přece, ať si každý dělá a myslí, co chce...Navíc ne všichni, kdo se zabývají kartami nebo numerologií musejí být hned šarlatáni a podvodníci a pokud někoho dokážou navést nebo nakopnout k lepší cestě, proč ne.. co se proti tomu dá namítat, když vlijí někomu novou krev do žil? :-)
      Samozřejmě, je na zdravém úsudku každého, aby posoudil věrohodnost dané osoby, ale ne všichni jsou na takové duševní úrovni, aby se dokázali odpíchnout ode dna sami bez pomoci druhého...

      Vymazat
    3. Nemyslím si, že magie jako vykládání karet a předpovídání budoucnosti, využívání nějaké astrologie někomu pomohla. Naopak, je to zlo do kterého člověk vstupuje. Mnozí si nejsou vědomi a myslí si, jak jim někdo pomohl. Nikdo totiž nezná budoucnost a tak se divím, jak to někdo může vlastně předpovídat. Ale ať si píší co chtějí v tom časopisu, je to realita a já takové stránky rovnou obracím, protože pro mě je to nemysl. Smysl života najde člověk zcela jinde...:)

      Vymazat
  2. Pravý domácí mám předplacený, je skvělý a teď jsme před platili i Prďáckej časák, ať mají kvalitní čtení i děti. A první číslo se nám líbilo moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu li se zeptat, jake je to cislo o tech meridlech bazalni teploty-Jde to i bez pilulek?
    Diky. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ten modrý výtisk - číslo 1/2014. Od přirozené antikoncepci už se v PDČ psalo několikrát, když najdu i ta ostatní čísla, napíšu Vám je..

      Vymazat