neděle 8. listopadu 2015

Thereafter

Svetr s názvem Thereafter, pletený podle návodu z Ravelry.
Naprosto mě dostal barvou i motivem pletence na páteři.. 

Dlouho jsem vybírala, z čeho ho upletu, protože jsem ho
nutně potřebovala v tom krásném mint zbarvení! 
Nakonec to vyhrála Cotton Light od Dropsu
Materiál to sice není nejluxusnější a při práci maličko nitkuje,
 ale je příjemný a ve výsledku se mi model líbí! 












24 komentářů:

  1. Verčo, ten je krásný. Já právě pletu svůj první svetr, zatím jenom dětský, ale další bude snad na mě. Tak tenhle řadím mezi adepty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím pěsti, ať jehlice hladce sviští a těším se na všechna nová díla! :-)

      Vymazat
  2. pane jo, ten je překrásný a ty čím dál lepší...mi přijde, že máš jedno oko jako druhé.... Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, kéž bych měla,.... ale děkuju! :-)

      Vymazat
  3. Já jsem z toho Vašeho pletení upně nadšená! Dokonce jsem se tak namotivovala různými příspěvky, že jsem dnes oprášila jehlice a vlnu a hned jsem si musela zopakovat hladce-obracce :-) a už tady koukám skoro na hotovou čepičku. Ty Vaše díla jsou božské! Jak dlouho pletetet? a podle čeho? mám chuť se do toho znovu po letech pustit, ale nevím nevím :). Každopádně díky za inspiraci! Váš blog je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ze srdce.. pletu podle návodů, vždy uvádím zdroj (nejčastěji Ravelry), kde nakupuji. Hodně návodu zdarma je i na garnstudiu, často i v ČJ, ale já pletu zásadně jen raglánové střihy - tj., že se plete od shora dolů, žádné sešívání, na to nemám nervy :-)) Nějaké návody jsou i na MMB nebo v různých časopisech o pletení.
      Jak dlouho pletu celkově nebo jak dlouho jsem pletla ten svetr? Začala jsem plést letos v květnu, do té doby jsem jen háčkovala (to asi dva roky).. Vždycky jsem toužila umět plést, ale pořád jsem si hledala výmluvy, proč to neumím a proč mi to nejde... ale když se chce, všechno jde! :-)

      Vymazat
  4. Nadherna prace, IN model a barvicka, sikovna Vy:-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, a co bylo dřív - boty nebo svetr? :-) Obojí je moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty.. Ty už mám od léta. :-)

      Vymazat
    2. Prosím, můžete napsat, jaké značky jsou ty boty? Děkuji :)

      Vymazat
    3. Je to Vivobarefoot Gobi :-)

      Vymazat
  6. Veroniko, další krásný pletařský počin. Už se těším, až rozpletu i já svůj první svetr... zatím trénuji na čepicích a provlékacích šálkách pro děti. Pak ještě rychle rukavice... No a pak už mě nic nezastaví a přijde snad i ten svetr :-) Díky za další krásnou inspiraci a neustálé potvrzování staré pravdy, že když se chce... Krásný zbytek dne A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, tak to velmi držím pěsti a těším se na Váš první svetr!
      Tak ať jehlice sviští! ;-)

      Vymazat
  7. Svetr nádherný a botky také, moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný svetřík. Ráda bych se zeptala ohledně návodů z ravelry. Jak se kupují? Jsou v angličtině? A je to pochopitelné?
    Možná se ptám hloupě :-) Ale kdysi jsem pletla dcerám svetry, ale dodnes nedopletla.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo, vůbec se neptáte hloupě. Ano, návody jsou v angličtině a jsou docela srozumitelné pro každého, kdo někdy něco pletl. Chce to trochu praxe, překladač google a hlavně video návody na youtube a jde všechno! :-)
      Musíte se na Ravelry zaregistrovat, což kromě nakupování přináší i mnoho dalších výhod. Třeba, že uvidíte u každého vystaveného produktu i galerii hotových výrobků podle návodu, takže s emůžete inspirovat jakou zvolit příiz, jak bude daná věc vypadat v té a té barvě, mrknout na spotřebu jiných atd atd. což jako neregistrovaná nemůžete. Pak je ještě potřeba mít pro nákup buď paypal nebo stačí možnost platby kartou online.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)