úterý 1. prosince 2015

Pro maminku

Ježíšek pro moji maminku. 
Taška je 100% home made, knížky kupované. :-) 
Snad se budou líbit. 
A já už nemusím tu literaturu balit do papíru! 

Ale ne, že ji to vykecáte! :-)) 













9 komentářů:

  1. Veru, je to krasne...Ja si naplanovala hodne usitych darku a myslim, ze je vsechny nestihnu;-) Ale to nevadi....Jdu k tobe pro radu....chtela bych detem koupit nejakou peknou knizku o Jeziskovi, nemas tip, prosim? Posledni dny me syn nejednou svymi otazkami privedl do rozpaku ;-) Dekuju a hezky Advent

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad vše stihnu, doufám :-)
      Knihu ráda poradím, z těchto jsi žádnou nevybrala????? http://princavecernice.blogspot.cz/2015/11/zimni-knihy.html
      Já mám nejraději Vánoce od Renáty Fučíkové, ale záleží, pro jak velké je to dítě. Pěkný je i ten Ježíšek od Skálové, ale mě ty ilustrace až tak neoslovují, ale je to asi jediná kniha, která dětským jazykem popisuje vše okolo Vánoc.

      Vymazat
    2. Verunko moc dekuju, kouknu na to.

      Vymazat
  2. Ježíška doporučuji! Líbí se tří i pětiletému a osvětluje jim spoustu věcí, na které máma neznala odpověď. Zároveň se mi líbí, že vysvětluje i křesťanské tradice, které coby nevěřící v malíku nemám. Prostě rovnou počítá s tím, že ne každý to zná.

    Jinak šitých dárků letos taky chystám dost, snad mi to půjde od ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, to je presne ono! Dostavam zaludne otazky;-)

      Vymazat
  3. Maminka bude určitě moc potěšena.

    OdpovědětVymazat
  4. Ze se ptam tak smele-co Mikulas pro Mikuldu? a co Jezisek ? co planujete, nejakou prima stavebnici? ja objevila tuto http://www.kidtown.cz/stavebnice-sensory-blocks/ , ale letost bude Houpaci prkno, co jste doporucila....hezky advent...HAna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tu několik dárků připravených, ještě nevím, kdy který dostane, ale nejvíc jsem nadšená z pentatonické znovkohry (http://www.pentaton.cz/cs), to je takový luxusní xylofon, který ale neumí hrát falešně, ať do něj dítě tříská sebevíc ;-) Má opravdu překrásný zvuk, tak zvažuji, že ho dostane už ke svátku, abychom mohli hrát koledy na pianu a k tomu si cinkat na pentatonu.
      Pak tu mám dřevěný mixer a pánvičku do kuchyňky, ještě jsme uvažovala nad žehličkou od Grimms. A také toho háčkovaného muminka, ke kterému přibude nejspíš chlupatá mikinka s vyšitým muminkem (pokud na to najdu čas a nervy) :-D
      Stavebnice letos asi nebudou, dostal vloni právě na Mikuláše obrovskou sadu dřevěnou vláčkodráhu atd. a během roku dostával velké sady od Dupla. Ty Sensory boxy se mi líbí moc, ale přijde mi, že právě Mikuláš by si s tím nevyhrál.
      Houpací prkno je boží, boží, tak ať se dobře houpe o Vánocích i u Vás! ;-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)