středa 2. prosince 2015

Puntíkatá sukně

Tento střih sukně se mi moc líbil na sukni v Time out.
Ale nezdál se mi materiál.
Tak jsem se zastavila v obchodě s látkami, nakoupila puntíky, 
doma sestavila střih, ušila a mám sukýnku! :-)  

Látka je teplejší, ideální na podzim/zimu.
V pase do gumy, protože to je prostě nej.
A ty kapsy.... bez těch já ani ránu!






Do záběru se občas připletl i nějaký Pan Král! :-) 

9 komentářů:

  1. Boží! Moc krásná a povedená a moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka s panem králem je nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sukně! A obdivuji, jak tak s lehkostí uděláš střih :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, zrovna včera jsem šila podle koupeného střihu a je to děs, krčí se to.. Takže já se asi zase hezky vrátím ke svým střihům...

      Vymazat
  4. Jůůůů, ta je dobrá, moc vás sluší. Můžu se zeptat na materiál? To je úplet?? Díky, Monika.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)