neděle 13. prosince 2015

Šije to se mnou

Pěkně to se mnou v poslední době šije! :-))

Chytila jsem šicí notu a jedu a jedu. 
Kromě vánočních dárků i něco pro sebe. 
Dlouho jsem toužila vyzkoušet šití oděvů z bavlněného plátna.
A snila jsem o bohatých nabíraných sukýnkách.

Tak tady jsou.. ty moje pokusy. 
Bohužel se ukázalo, že úplet je pro mě prostě nej, protože ledacos pojme a schová moje technické nedostatky. 
Na šatech se mi záševky na živůtku šíleně krčí a tvoří divné sklady.
Po konzultaci chyb s někým moudřejším už jsem i já pro příště trochu moudřejší....
Ale byl to můj první počin z pevného plátna, navíc jsou ty šaty i s podšívkou!!!
A všechny tři sukně mají praktické a velké kapsy!

Jestli seberu odvahu zničit další dva metry látky, tak tomu možná dám ještě šanci... :-)









17 komentářů:

  1. Nepřiznávej chyby, jsou krásné. To mi vždycky říká moje maminka a maminky mají vždycky pravdu. I když - já na svých výrobcích vidím taky hlavně ty chyby.
    P.S. Kamarádka si kdysi šila sukni a v pase u zipu měla rozdíl snad deset centimetrů. Nosila přes to tričko a ještě se chlubila, jakou si ušila pěknou sukni. Nikdo si ničeho nevšiml....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak kamarádka pobavila! Je pravda, že ty chyby většinou vidím hlavně já, ale pak je mi šíleně trapně, když potkám vyučenou švadlenu, která chce moje oblečení okouknout... :-))

      Vymazat
  2. Verunko, já myslím, že to šití vůbec nedopadlo zle. Moc se mi líbí a myslím, že byla by škoda nechávat bavlněná plátýnka stranou :-) Krásný večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuju, mohlo to být horší.. na první pokus jsem docela spokojená :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Na tyhle sukně a šaty jsem měla střih od Tilly Walnes z knihy Láska na první steh (ale sukně se šijí ze tří obdélníků, takže na to si stejně střih uděláš sama) :-)

      Vymazat
  4. Ten poslední model je famózní! Mohu se zeptat - zapínání má na zip? Jsou kapsy? Děkuju za obrovskou inspiraci ve střihu i barvě.
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Ano, v úvodu píšu, že všechny tři modely mají kapsy ;-) A zapínání vzadu na zip..

      Vymazat
  5. Poslední model, je prostě bomba!!! A šaty nejsou taky vůbec špatný :-) Hezký večer.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapilo mě, že nejvíc se líbí třetí sukně, u mě vede ta první :-) Děkuju!

      Vymazat
  6. taky se pridam.... me se kc libi jemne prostredni satecky, a ty posledni sukne je taky krasna...
    po tricitce nejak zacinam milovat sukne, predevsim ty kolove z padesatych let... za me Veroniko-urcite pokracujte, mate muj obdiv a podporu...��
    H.

    OdpovědětVymazat
  7. Áá, Tilly Walnes, taky mám její knihu. Nejvíc se mi líbí chevronová sukně. Já myslím, že na první šití hodně velký úspěch.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné krásné krásné a na švy nikdo pod sukni/ šaty nevidí (tím se uklidňuji pokaždé co něco došiju :))))

    OdpovědětVymazat
  9. Verunko mate to moc krasne. Ty saty jsou naprosto uzasne...

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera!!! Taky mám doma Tilly W., ale odvaha si střihnout na šaty ještě není:).
    Máš to krásné Veru, jsi kóča:)!

    OdpovědětVymazat