středa 2. prosince 2015

Slepá mapa

Před nedávnou dobou jsem "náhodou" narazila na českou autorku Alenu Morštajnovou. 
Její dvě dosud vydané knihy - Slepá mapa a Hotýlek na mě kdesi vykoukly a od té doby mi nešly z hlavy.
Témata obou knih mě nadchla. 
Zatím jsem jedním dechem přečetla Slepou mapu a na Hotýlek se v brzké době chystám.
Tuto autorku mohu vřele doporučit, oddechové i když místy docela dramatické příběhy, které se čtou jedním dechem.
 Styl psaní Aleny Mornštajnové bych možná přirovnala ke stylu Kateřiny Tučkové.
 Slepá mapa mi místy připomínala právě slavné Žítkovské bohyně. 





1 komentář:

  1. Tak už na mě čeká v knihovně. Děkuji za tip. Ráda čtu, ale nemám moc přehled o dobrých autorech, takže často dám na recenze a vždy to zatím dopadlo na výbornou. Mimochodem i Žítkovské bohyně byla skvělá kniha :-) Katka

    OdpovědětVymazat