pondělí 29. února 2016

Liščí teplákovka

Lišácká teplákovka z krásně teploučké teplákoviny. :-)



5 komentářů:

  1. To né. To je krása! Já objednala dítěti froté na župan. Přišla tenká hadra která má do froté v mých představách daleko. Totok je aspoň matroš. Můžu poprosit o zdroj? Jsme tak trošku liškomani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, jistě.. Já občas taky žasnu, co mi to vlastně přijde, ale toto je opravdu hoodně teploučká a silná teplákovina. Ale pozor, skoro vůbec díky tomu nepruží, takže je potřeba volit volnější střih. Koupila jsem zde http://www.latkylenina.cz/Zahranicni-potistene-c11_0_1.htm

      Vymazat
  2. To je krásá, ta se vážně povedla! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, máte opravdu moc hezké věci, jste šikovná! Furt to sem chodím okukovat :) ty mikiny, tepláky, softshell, pěkně pas do úpletu, taky mám ráda vyšší a pohodlný střih! To tvoření by mi taky bavilo, ty látky, to je prostě krása, ale šít fakt neumím a vůbec nevím, kde začít :( :) Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, velké díky! :-) Chystám sérii článků o šití pro začátečníky, snad to bude trochu k užitku, tak třeba se inspirujete a chytne Vás ta šicí nákaza taky ;-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)