úterý 16. února 2016

Návrat

Mnozí z Vás už to ví a mnozí nejspíše tuší, že za mou až příliš dlouhou odmlkou jsou těhotenské nevolnosti. 
Ty mě trápily do té míry, že mě zcela vyřadily z provozu. 
Na šicí stroj jsem se nemohla dlouhé týdny ani podívat a při pomyšlení na klubko vlny se mi chtělo zvracet. :-) 

Konečně však hlásím návrat! A to i k šicímu stroji. 
Jak lze předpokládat, bude se šít hlavně výbava pro miminko. :-) 



21 komentářů:

  1. Gratuluji :-) a moc se těším na inspiraci pro případ, že by se zdařilo a bylo na cestě vnouče
    č,7 ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    To je dobře.
    To je skvělé.
    To je fajné!!!

    Blahopřeju a gratuluju a ještě jednou blahopřeju, kočičko!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá zpráva a ještě krásnější bříško! Těším se na dětskou výbavičku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji! Užívejte, rychle to uteče ;-) A příjemné tvoření přeji. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem si říkala, cože ta odmlka... Moc gratuluji a těším se na krásnou miminkovskou výbavičku .-) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  6. Také moc gratuluji! :) Ať se Vám už jen a jen daří! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už takhle velký bříško? Moc ti to sluší! Těším se na příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  8. To znám, to znám...já to měla až do konce těhotenství. Bylo to nezvyklé, ale vytrpěla jsem si své ☺
    M.

    OdpovědětVymazat
  9. jéé gratuluju. Já jsem to tušila :-) mám radost. Jsem vyřazena i já ze stejného důvodu... těším se na nové věci.

    OdpovědětVymazat
  10. Jóóóoooooo, gratulka veliká!!!! Ať je vše OK!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Verunko, obrovské gratulace posílám!!! Ať už je zbytek těhotenství bezproblémový! Těším se na parádní výbavičku!

    OdpovědětVymazat
  12. Veru, patřím k těm, kteří tušili. Moc Vám gratuluju. Ať už těhotenství probíhá bez nevolností, krásně si to užívejte!

    OdpovědětVymazat
  13. Často jsem k Vám nakukovala a tady stále "ticho po pěšině", tak jsem si říkala, jestli není náhodou na cestě mimi a ono ano! Moc Vám gratuluji a přeji pohodové těhotenství. Monika

    OdpovědětVymazat
  14. Veru, myslela jsem si a hrozně jsem si to přála, aby u vás přibyl další spokojený a maminkou hýčkaný človíček! Ať je čp nejlíp, nevolnosti dají pokoj a vše je krásné a očekávané.

    OdpovědětVymazat
  15. Koukam, ze muj koment zmizel, nevadi, napisi znovu..
    Jsem rada Veroniko, ze jste opet tady a sdilite opet svuj zivot s nami. Dlouho jsme Vas sledovala na MK, ale tu je klidneji...
    Preji Vam klidne tehotenstvi a az bude ta spravna chvile, postavim se do prvni rady v rade zajemcu o Vase kousky...
    At se dari.. hz

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherná zpráva, jupí. Moc moc blahopřeji. Už jsem se začínala bát, co se děje.
    Krásný čas.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  17. já byla dva měsíce na kapačkách...dala jsem to dvakrát...kéž bychom se ještě odvážili...aspoň jednou:)gratuluju

    OdpovědětVymazat
  18. moc gratuluju veroniko! a přeju krásné kulacení.
    dib cotufaktnechcebyt

    OdpovědětVymazat