úterý 23. února 2016

Oboustranný kabátek

Zase jsem se po dvou letech pustila do oboustranného vatelínem zatepleného kabátku pro Mikeše. 
A zase jsem na dva roky vyléčená. :-)) 
Člověk by přitom řekl, taková jednoduchá věc!
Ale já si při šití připadal jako Einstein, kde smíte co sešít, jak a kde to přetočit, co přišít první a co poslední...
 Když jsem našila druky, zjistila jsem, že mi klopy nepřiléhají k sobě a na Mikeše by mezírkou docela dost táhlo.
Takže jsem druky odpárala, našila dál od sebe a do oblasti okolo pupíku ještě našila skrytý háček s očkem. 

A voilá.. Kabátek je na světě!
Vrchní vrstva teplákovina, spodní je úplet. 






Dokonalý není, ale mám z něho radost.
Rozhodně lepší, než můj první pokus s vatovanou bundičkou předloni na podzim. :-) 



10 komentářů:

  1. Dobrý den, našla jsem na vašem blogu krásnou háčkovanou lišku. Neměla by jste návod? Hledala jsem na netu,ale žádná nebyla tak dokonalá,jako ta vaše. Dcerku zrovna popadlo liščí období, tak bych ji chtěla udělat radost. Děkuji, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zrovna tu lišku jsem jako jedinou hračku ze všech dělala z hlavy :-) Takže bohužel, ale mrkněte třeba na flér ke "kamlin", má tam taky návod na roztomilého lišáka! ;-)

      Vymazat
  2. Jů, ten je nádherný!!! :-) Moc se mi líbí kombinace látek, střih, no a to zapínání, to je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč? Ta bunda je úžasná. Ty opičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, to se jen zdá, fotka je milosrdná a ledacos schová, ale opravdu má mnoho chyb, kterými se ale začátečník jako já prostě učí ;-) Letošní bundička už je o něco lepší, ale pořád má ještě své mouchy. Ale díky!

      Vymazat
  4. Veru je to nadherne, chyby nevidim a opravdu klobouk dolu! Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsou tolik vidět.. ale jsou tam, bohužel. ;-) Ale pozoruji zlepšení, tak jsem za to ráda! Díky!!

      Vymazat
  5. Krásná práce :-) Určitě se nechám zase inspirovat. Jen mě teď napadá, že zkusím sehnat oboustranný zip. Jak silný je tam vatelín??? Pěkný den Lucka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak silný nevím, na můj vkus docela dost, ale byl jediný, který jsem doma vyštrachala ze zásob. Šiju impulzivně, málo kdy kupuji látku s jasným záměrem, takže to pak musí fičet. :-) Ano, s oboustranným zipem by to bylo také skvělé, ale mě se ho ještě nepodařilo v krátké verzi na dětskou bundičku sehnat a to už po něm pokukuji a ptám se více než rok.. V galanterii mají, ale nejméně od 70cm.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)