úterý 16. února 2016

Plenková zašívárna

Ahoj, jmenuji se Veronika a před několika dny jsem se stala zcela závislou na šití plenek. 

Ve chvíli, kdy jsem objednala potřebné látky a doplňky jsem ani nedoufala, že bych ušila více jak dvě nebo tři plenky.
Předpokládala jsem, že mi plenky nepůjdou nebo že mě nebudou bavit.
A vida! Muž už mě začíná podezřívat, jestli těch dětí náhodou nečekám víc! :-))















A novorozenecké plínečky. :-)









A stále další a další přibývají :-)

27 komentářů:

  1. Krásný!!! To vypadá na holčičku... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá.. ale spíš intuitivně, na UZ miminko moc nespolupracuje :-) Spoléhám na to, že i kdybych se pletla a byl to chlapeček, tak plenky stejně schovám pod tepláčky :-D

      Vymazat
  2. Tak ty jsou nádherný :-) Asi nutně potřebuji overlock :-D Střihy jsou vlastní, nebo nějaké osvědčené z netu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Novorozeneckou jsem si obkreslila kupovanou od Anavy a ty kalhotkové mám od Susu sufik (http://susu-sufik.blogspot.cz/2012/02/kalhotkove-plenky-navod-strih.html) a overlock doporučuji všema deseti! :-)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď :-) Můžu se zeptat, jaký overlock používáte a jak jste s ním spokojená?

      Vymazat
    3. Koupila jsem si pro začátek ten overlock od Singeru, co občas bývá v prodeji v Lidlu. Mám ho už dva roky a jsem spokojená, ale jsem amatér, možná, že časem budu pořizovat něco lepšího. Zatím mi to ale bohatě stačí. :-)

      Vymazat
    4. Děkuji moc z odpověď, zkusím počkat na akci. Četla jsem ještě o Luczniku, ale zkušenost nemám. No narozeniny se blíží, tak se zkusím zmínit :-D Dodatečně gratuluji k miminku ;-)

      Vymazat
    5. Kdybych nehleděla na cenu, koupila bych OL určitě od Brotheru, jsou prý nejlepší.. :-) Děkuji!

      Vymazat
  3. jééé ty jsou božííí. hm my co neumíme šít máme v plenkové výbavě snad milion :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já po Mikešovi taky.. Ale nějak jsem neodolala rozšířit sbírku o ty home made. Původně jsem zamýšlela ušít tak dvě, maximálně tři, jen ta na zkoušku, jestli to vůbec dokážu.. A nějak se to zvrhlo :-D

      Vymazat
  4. Ty jsou tak moc krásný!!! Ty materiály!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;-) Taky mě to baví, jak jsou hezky "Ňuňací" :-)

      Vymazat
  5. Krása! Já tu odvahu nenašla. Ale vždycky se mi ty doma šité líbily nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se trochu bojím, aby byly funkční, ale kamarádka je testuje na 18m dvojčatech a zatím prý testem náročnosti procházejí na výbornou :-)

      Vymazat
  6. Jste úžasná! :) Prosím Vás, nemáte na sebe nějaký mailový kontakt? Ráda bych se na něco zeptala.. :) Děkuji, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, Marti, pište na zimova.veronika@gmail.com

      Vymazat
  7. Krásnýýý!!! Ty jsi úžasná!
    A moooc gratuluju ♥!

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu krasa Veroniko!! taky latkuji, sice kupovane Bambooliky, ale tyto Vase krasky jsou krasne! dokonce krasnejsi nez od Petit Lulu... nadchla jste me, diky diky.... :-) hz

    OdpovědětVymazat