čtvrtek 18. února 2016

Přivolej jaro!

Mikeš v novém ohozu přivolává jaro.. :-) 
Kanárkově žluté tepláčky s nezbytnými hlubokými kapsami a oboustranný set nákrčníku a čepice. 
Tak jaro, pojď! 






12 komentářů:

  1. Kde se prosím dá koupit taková medvědí látka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už tuším nikde, vyprodáno, mám ji asi ještě z léta.. kupovala jsme na unuodesign.

      Vymazat
  2. Nádhera, já marně bádám, jk tam vsazujete ty kapsy...málem mi vypadly oči z důlků, jak jsem zblízka studovala tu fotku...:-))) Miluju vaše nápady...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úplně jednoduché jako facka.. mám se to pokusit vysvětlit slovy nebo to mám zkusit nafotit? :-)

      Vymazat
  3. Přenádherné!!!Poradíte jak udělat kapsy....teda pokud to zvládne začátečník :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zvládne to úplně každý, je to úplně jednoduché.. Mám to popsat slovy nebo to mám nafotit?

      Vymazat
    2. Verunko možná spíš nafotit a trošku popsat :)Jsem začátečník a kromě polštářků a podobného šití jsem ještě nic nezkusila :)Ale když vidím jak jsou ty kousky originální a hlavně veselé tak mě to hrozně láká vyzkoušet.
      Teď ještě tápu ve výběru látek :( moc se v tom neorientuji....úplet/teplákovina nno vůbec nevím co na co použít :)

      Vymazat
    3. Pro vaši případnou radu zasílám email :) petrazdarska44@gmail.com

      Vymazat
  4. Ooo, tepláčky jsou úplně k sežrání :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, stříh na tepláky jste si vymýšlela sama? Nebo se dá někde stáhnout/zakoupit. (plus bych pokud možno poprosila o radu s kapsama) Jsou opravdu super. Musím Vás pochválit. Jsem u Vás na blogu poprvé a nestačím se divit jak jste šikovná a kolik toho umíte a zvládáte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, střih je vlastní, prostě obkreslete oblíbené tepláčky a přidejte trošičku na švy.. Zkuste jedny ušít a vyzkoušejte a uvidíte, kde je potřeba co vylepšit. Na kapsy asi nafotím návod, je to úplně jednoduché, ale když je po tom poptávka, nafotím to. :-)

      Vymazat