sobota 20. února 2016

Pytle a podložky

Protože jsem plenkový maniak a látkovky jsem tahala opravdu všude včetně výletů, 
potřebovala jsem vždycky pořádné pytle na suché i použité plenky a samozřejmě i pratelné přebalovací podložky. 

Většina pytlů, které se prodávají mi nevyhovovala, jelikož se mi do nich obvykle nic moc nevešlo a přebalovací podložky zase málo nasákly. Nejlepší přebalovací podložka, jakou jsem měla byla od Haipa Daipa a dotykovou vrstvu měla z fleecu. Což jsem sprostě okopírovala. Když jsem pak na unuodesign.cz viděla tyhle božské vzory nepropustných kočárkovin, nešlo jim jednoduše odolat! 

Přebalovací podložku jsme opatřila kouskem gumičky, aby se dala hezky sbalit.

Pytle na plenky mají zase poutko na patentky. 







Pokud se na přebalovací podložky vrhnete taky, obrňte se trpělivostí, pěkně to klouže a ujíždí.
Ale s několika faldíčky jsou ty podložky prostě takové víc home made! :-)


2 komentáře:

  1. Máte to krásné Veroniko, mooc gratuluji k očekávanému miminku, objevila jsem Vás teprve nedávno a našla spoustu inspirace.
    Pokud mohu radu- mě se nejlépo osvědčilo čít podložky z kočárkoviny přetočením a na kočárkovinu teflonovou patku - takto jsem to šila o víkendu a žádný problém nenastal, nic se nehrnulo a pod patkou vše šlo jak mělo. pak možná ještě lepší je froté s PU zátěrem, měla jsme sama podložky froté+flanel a super.

    Ať se Vám daří a budu se těšit na další příspěvek
    Veronika

    OdpovědětVymazat