pondělí 7. března 2016

Já na bráchu, brácha na mě

Šedá je neutrální a se správnými tepláčkami se hodí na děvče i kluka. :-)
A tyhle úplety s obláčky už mě okouzlovaly na zahraničních webech hezky dlouhou dobu.
Konečně jsou k sehnání i u nás! 





11 komentářů:

  1. Veru, jste neskonale šikovná! Pokaždé, když mě něco trápí, nebo mám špatnou náladu, tak si jdu odpočinout sem a potěšit svou duši. Jsem vděčná, že za Vaši odvahu i přístup jít příkladem ostatním a inspirovat. Děkuji.
    Všechno nejlepší k dnešnímu svátku žen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to je snad to nejkrásnější, co se člověk může na svém blogu dočíst x-) Moc a moc děkuji, velmi mě to zahřálo u srdce a jsem ráda, že to tak je! Popravdě, někdy váhám, zda je to takto správně a jestli jednou nebudu litovat, že dávám fotky veřejně, ale ta sdílená radost a přínos je pořád větší než obavy... Díky a krásný den i Vám!

      Vymazat
    2. Rádo se stalo :) zpráva splnila svůj účel. Nevadilo by, kdybych Vám tykala? Myslím si, že jsme plus mínus stejně staré.

      Vymazat
    3. No samozřejmě, tykání je vítáno! ;-) Já jsem Veronika, ahoj!

      Vymazat
    4. Já jsem Martina, máma tří dětí, ahoj!

      Vymazat
  2. Jsou krásný! A vypadají skoro stejně veliký ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásný! A vypadají skoro stejně veliký ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc krasne. Jste moc sikovna. Muzu se zeptat,kde se takovy uplet koupi? Dekuji. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky, koupila jsme na latkysvetluska.cz

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)