neděle 27. března 2016

Kapsovky

Další čtyři home made kapsovky.
Já vím, já vím!
Slíbila jsem, že tyhle budou poslední. 
A že už nesmím žádný PUL kupovat...
Jenže na šijem dětem to asi nečetli a natiskli tyhle božské vzory.
Navíc je tento PUL vyrobený v ČR. 
No, nekupte to!!! 



Poprvé jsem zkusila plenky prošít kolem dokola, aby se nerolovali okraje dovnitř a myslím, že je to pěkné! :-) 

Tahle plenka měla být něžná, jemná růžovoučká, včetně vkládaček..
Bohužel jsem v návalu přepracování nebo pověstné mateřské demence nacvakala na ouška ty sytě růžové patentky.. Na funkci to vliv nemám, ale oko estéta zapláče.
Přemýšlím, jestli mi to vadí natolik, abych ty syté orvala a nacvakala světlé....?







2 komentáře:

  1. Krásný látky, ta s ptáčky je nej. Jo, a ty patentky bych fakt vyměnila. Ale nevím, jak moc to jde či nejde. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vzory a šikovné ruce. Patentky bych nechala, mě se to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)