středa 30. března 2016

Oblečení pro panenku

Jede se dál, nezahálím ani přes Velikonoce. :-) 

Tepláčky jsem doladila k plence.
Jsou z hodně teplé chlupaté teplákoviny, takže jsem jim přidala dlouhé náplety a bude to ideál na podzim a zimu do šátku.
Tak se přiznejte - komu z Vás tady ladí plínka s teplákama? :-)) 

A puntíkaté bodyčko v 50/56 velikosti a srdíčkové leginy k tomu. 

Pokoutně se se všemi těmi pidi věcičkami chodím kochat a prohlížím si je stále dokola.. mám z nich neskutečnou radost. 
Ten hřejivý pocit, když svému dítěti šijete oblečení, s těmi dívčími barvičkami dostává nějakou novou dimenzi! :-) 




22 komentářů:

  1. Dobrý den, při pohledu na ty krásné věcičky, jsem si vzpomněla, že jsem také na své dva syny šila a pletla. To už je ale hodně dávno... Teď mám malou vnučku a ráda bych ji také něco ušila. Moc jste mě navnadila, abych se také znovu pustila do šití. Jenom nevím, kde sehnat střihy, podle kterých šijete. Jste opravdu moc šikovná. Nevím, jestli to budu zase umět, ale chtěla bych to zkusit. Děkuji za případnou odpověď a mějte se moc a moc s celou rodinkou krásně. Jana mo.ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho, já myslím, že tohle se nezapomíná, jen osvěžíte paměť :-)
      Střihy si dělám sama, popřípadě kupuji zahraniční časopisy Ottobre a šiji podle nich, doporučuji (koupíte např. na gabinka.cz nebo na pattitstudio.cz). Nějaké střihy a inspirace se dají sehnat i volně na internetu. Hodně štěstí a pevnou nit! ;-)

      Vymazat
    2. Moc Vám děkuji a mějte se krásně. Jdu do toho!

      Vymazat
  2. Zase krásná potěcha oka. Už dlouho mě lákají bodýčka. Nevíte přesně v jakém čísle Ottobre je střih??? Zkusila bych si ho sehnat. Zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bodyčka, která teď šiju jsou z čísla 4/2014. Ještě se chystám vyzkoušet zavinovací a to je v čísle 6/2013. Díky!

      Vymazat
    2. Zavinovaci mam moc rada nemusi se miminku nic takat pres hlavu pekny den Radana

      Vymazat
  3. To je taková krása!
    Ty jsi tak šikovná:).

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. ta látka se sloníky je dokonalá.

    já jsem v posledním těhotenství chodívala s jednou ušitou plínečkou spát, jak jsem se těšila na miminko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda, tak to jsem ještě nezavedla! :-D

      Vymazat
  5. Krasne kombinacie, snad si raz tiez uzijem sitie na dievcatko :-)...inak k strihu bodycka z Ottobre 4/2014 pridavam osobnu skusenost, ze na to nase buclato nozkate chlapca bolo zapinanie medzi nozkami siroke a kratke, dopredu nasite kusky som musela nadstavovat a nove bodycka som potom sila s predlzenym zadnym dielom a len na 2 cvocky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, také šiji jen na dva cvočky (ty tam teda ještě musí natlouct manžel). :-) A to zapínání mezi nožičkami prodlužuji a zužuji. Hodně porovnávám střihy s kupovanými věcmi, které synovi seděli (hlavně Lindex) a snažím se šít tak, aby to co nejdéle vydrželo.. Pokud něco nebude sedět, pomůžu si extendorem. Ale moji děti jsou spíš hubené, Mikeš byl, a tahle maličká vypadá zatím, že bude ještě drobnější...

      Vymazat
    2. Pri druhom prckovi je uz clovek skusenejsi a lepsie to vychyta :-) Mna pred narodenim syna vobec nenapadlo, zeby mu nesedeli strihy z Ottobre ci ine, myslela som, ze deti su vsetky rovnake :-))

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak Vám závidím, že jste tak šikovná. Já jsem zkoušela zatím dvě trička a u obou mi manžel řekl, že jsou děsný a proč je děti nosí do školy a školky. Mají prý velký výstřih. Tak zatím jsem tím skončila. Chtěla bych se naučit šít, ale chybí mi čas a někdo, kdo by mi poradil. Ale Vy jste mě tak navnadila, že možná si každý týden najdu jeden večer, který objetuji šití. Jen musím koupit ještě nějakou krásnou látku, aby mě šití bavilo. Šít ze starých trik a tepláků mě neláká. Snad to nebudou vyhozené peníze.
    Krásný den
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenechte se odradit první kritikou! Však druhá várka triček může být s menším výstřihem nebo jiným typem olemování průkrčníku. Stále platí, že žádný učený z nebe nespadl. Přeji hodně vydařených pokusů. Petra

      Vymazat
  8. Prosím Vás čím lemujete bodička? ĎAkujem

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, jaké používáte druky na body, prosím? Vladka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty úplně klasické, co jsou k dostání v každé galanterii (Roland).

      Vymazat
  10. Achjo, sem se musím chodit pořád kochat, protože to jsou nádherné kousky! Z toho puntíkatého a tepláčků k tomu nemůžu spát...

    OdpovědětVymazat