úterý 8. března 2016

Poslední dvě

Snad už poslední dvě kapsovky.
Je to mor a nějak mě to (nad očekávání) chytlo, ale už nemám doma žádný kousek PULu, 
ze kterého by šla ušít plenka, tak doufám, že už ani žádný neobjednám... :-))
Musíte mě hlídat!!! 




Zbytky spotřebuji na vložky a šmitec! :-) 



12 komentářů:

  1. Myslím, že nadbytky prodáš i přes blog, když se k tomu náhodou rozhodneš.
    A vždycky jsem se chtěla zeptat- nepřekáží u vložek ta patentka? Já si zkušebně ušila se sucháčem, ale ten děsně škrábe, tak nevím, jestli má cenu vyměnit za patentku.Vím, že se to hodně používá, ale nikdy se mi to moc nezdálo. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty kupované používám určitě alespoň dva roky a nikdy mi ten patentek vůbec nijak nevadil.. Jo, občas se může třeba při oblékání stát, že to celé přetočí, ale to fakt výjimečně. Jinak mi patent nevadí, je maličký, kdežto ten sucháč bude určitě škrábat..

      Vymazat
  2. Pokud by se mi ještě někdy narodilo miminko,tak si od vás nechám ušít celou plenkovou výbavu :) máte to překrásné!!!!Obdivuji talent který máte :)
    Já teď šiju klukům teepee,tak doufám že na sebe taky budu pyšná :)a pokud se povede,tak se chystám na softshell kalhoty pro kluky.Potřebovala bych ještě bundu,ale na tu si fakt netroufnu :)
    Budu muset najít nějakou hodnou duši,která mi je ušije :)Nevíte o někom??? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, Veru kolem nožiček dáváš normální gumičku nebo lastin? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Buď lastin nebo galonovou gumičku (s tou se mnohem lépe pracuje, pokud nemáš teflonovou patku). Určitě nepoužívej klasickou prádlovou.

      Vymazat
  4. Když to vidím, hned bych brala ještě třetího prcka:o) Tak jsem se inspirovala, zkusím ušít látkové intimky, jako pojistku ke kalíšku....Verunko, máš osvědčené kleštičky a patentky, kde koupit? Děkuju, Bára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, patentky kupuji plastové KAM, jsou kvalitní (na sijemdetem nebo na unuodesign). K tomu jsou potřeba i speciální kleště, ale pozor, ať Vás neklepne, až zjistíte, že stojí 520,-Kč.
      Já jsem je koupila z druhé ruky za hubičku, ale dnes už bych se nebála investovat ani do těch nových. Koupíte je tamtéž, co patentky. Dají se ještě objednat z alixpresu za mnohem nižší cenu, ale tam já se nevyznám. A pak byly ještě kdysi v Tchibu za 399,-nebo tak nějak.

      Vymazat
    2. Děkuji moc za odpověď. S Aliexpresem nebo jak se to píše zkušenost také nemám a asi ani nechci mít...:o) Radši pokoukám na sijemdetem, to ani nemám daleko:o)a budu mít jistotu...díky za spousty inspirace!

      Vymazat
  5. Jdu pro radu k odborníkům. Také by mě zajímalo jak na ty plastové patenty na úplety. Musí být na úplety nějaké speciální. Momentálně šiji dupačky a jestli na to nepřijdu, bude muset díte spínat na ramenou spínacím špendlíkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, mrkni o koment výš, tam jsem Báře vypsala vše ohledně těch plastových KAM patentků. Akorát na dětské úpletové oblečení se většinou používají ty klasické kovové baby druky, jako jsou na bodýčkách (ty se dají koupit běžně v galanterce okolo 50kč asi ve třech barvách) - k těm je přiloženo i takové udělátko, kterým se to na oblečení nacvakne (hezký video návod má na svém webu Caramilla, můžu kdyžtak hodit odkaz). Nebo se na ty kovové druky dají koupit i spec.kleště od Vario. Na to dětské oblečení bych tyhle plastové možná ani nedávala, spíš ale z estetického důvodu, z praktického by to nemělo nijak vadit, jen, že jsou větší než ty kovové druky.

      Vymazat
    2. Díky. Já mám fakt pocit, že objevuji Ameriku :)

      Vymazat
    3. Tak vítej v zemi zaslíbené, poutníku!!!! :-))

      Vymazat