čtvrtek 3. března 2016

Puntíkatá

Já prostě musela.
Nešlo to už déle odkládat... :-) 

Stále se na nás to miminko jen vševědoucně a krásně směje, ale vesele odmítá ukázat, 
zda je děvčátko nebo chlapeček. Já tuším děvčátko a tak jsem ji ušila první bodyčko. 
A říkám si, že to nejhorší, co se může stát je, že udělám tím oblečením 
později radost někomu jinému.. a to přece není zase tak špatné, ne? ;-) 





17 komentářů:

  1. Jé, puntíky jsou nej!
    Já myslela, že už je to potvrzená holčička, když jsem bdivovala ty látkovky (v dřívějším příspěvku). Přišly mi všechny takové jasně holčičí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak plenky jdou vždycky schovat pod tepláčky ;-) Oblečení už je něco jiného. Vypadá to spíš na holčičku, ale dělá drahoty, tak to není jisté..

      Vymazat
  2. Já teda na fotce podle pukrlat vidím jasnou holčičku :-) jasně, v nejhorším udělají puntíky radost jinde. Já si takto před třetím koupila pletené šatičky, protože ten pocit byl fakt silný a on to třetí kluk ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda taky, ale... možné je všechno, že? :-)) Tři princové!! To je super! :-)

      Vymazat
  3. Vy teda jedete. To je co den nová plenka a něco na sebe :) Vy nutně potřebujete holčičku :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych řekla.. :-D Péťo, nebudeme si tykat? ;-)

      Vymazat
    2. Ahoj. Já jsem Petra. A jsem nově zcela závislá na šití úpletů :)

      Vymazat
    3. Veronika, potěšení na mé straně! ;-) Mohu Ti slíbit jen jedno - tohle Tě jen tak nepřejde!!! :-D

      Vymazat
    4. Závislost na úpletech mohu jen potvrdit. A je to ještě horší co jsem objevila tenhle blog :-D Naše malá už má tolik tepláčků a legin, že je může střídat dvakrát denně :-D Zdraví Lucka
      PS: Už má i jednu mikinu :-D

      Vymazat
  4. Verunko, to je taková nádhera!!! A holčička...myslím, že je to v podstatě už hotová věc ... :-)))!!! Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda!!! Nemůžu se dočkat co dalšího vytvoříte Veroniko, pro Vás bude ta holčička úplné tvořivé pošušňání...to bude garderoba....

    OdpovědětVymazat
  6. Tahleta informace mi úplně utekla! Moc gratuluju a užívej si!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Och! Puntíkk! A červený! No nemám slov :)...

    OdpovědětVymazat
  8. I kdyby se z miminka nakonec vyloupl druhý chlapec, bodýčko se doma jistě dlouho neohřeje. Červená a puntík, to jsou moje srdcovky. Krásné! A.

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé, objevuji! Jsem paf! Zírám na všechny strany a moc gratuluji! Krásné jaro máte :-)

    OdpovědětVymazat