čtvrtek 31. března 2016

Svrchňáky

První a poslední PUL svrchňáky.
V novorozenecké velikosti.
Moje nervová soustava bohužel není stavěná na lemování fleecem. :-) 
Nejsou složité a zvládnete je ušít i na obyčejném stroji.
Ale chce to pevnější nervy, než mám já!




Pro srovnání na fotce s novorozeneckými Thirsties svrchňáčky.

A jedny vlňáčky.
Také moje první!
Z merina bez SW od Decidy. Pletené dle TOHOTO návodu.
Velikost má být M, ale myslím, že mi vyšlo spíše S. Uvidíme. :-)
Ještě bych ráda zkusila jedny vlňáčky ušít, tak držte palce!


4 komentáře:

  1. Ty jedna! Ty snad vůbec nespíš? :)
    Nádhera všechno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych nespala, to bych toho teprve stihla! :-)) Děkuju moc!

      Vymazat
  2. Paráda, kdy to všechno stíháš? Já jsem v 16tt pořád na šrot a 16 - měsíční batole mi to zrovna neulehčuje :-). Střih na svrchňáky máš podle těch Thirsties nebo je to vlastní ? Krásný den (u nás na SM teda zamračený ledově zimní), pohodové těhotenství a spoustu dalších nádherných inspirativních výtvorů přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V 16tt jsem byla na šrot taky, i když potom už se to začalo dost zlepšovat a teď už jsme zase ready. Mikeš už je samostatný a vyhraje si sám, když mu bylo 16m, tak jsem taky nic nestíhala :-) Střih na svrchňáky je od Caramilly.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)