neděle 6. března 2016

Tři grácie

Neděle byla pracovní.
Ušila jsem tři kapsové plenky! 
A také nějaké látkové vložky pro sebe..
Už se začnu krotit, za chvíli už to nebude kam dávat! :-))






9 komentářů:

  1. Teda ty kapsovky jsou úplně parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Na to zatím nějak nemám odvahu, pořád mi přijdou nedokonalé a hlavně neozkoušené, tudíž si netroufám je prodávat.. :-)

      Vymazat
  3. Krása :-) Ty vložky šijete podle nějakého návodu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz. odpověď pro Verču - prostě obkreslím kupovanou, vystřihnu tři vrstvy a obšiju je na OL.

      Vymazat
  4. Veru prosím o fotonávod na vložky...pár už jich mám ušito, ale budu moc ráda, pokud se podělíš o zkušenosti jak s ušitím, tak s materiály...díky díky díky :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, tam není vůbec co fotit, prostě jsem obkreslila kupované a podle toho vystřihla tři vrstvy, dala je na sebe a obšila na OL :-) A nacvakala patentky.. Jediný problém je, že ten nůž na OL tolik savých a tlustých vrstev horko těžko ořezává, spíš to pižlá, tak je to trošku o nerv, ale jinak je to jednoduché, jako facka. ;-) Jako materiál jsme použila jako dotykovou vrstvu bambusový aksamit (na intimkách bio úplet), prostřední vrstvu jakoukoliv savou (froté, beránek, bambus fleece) a jako spodní vrstvu buď PUL nebo fleece.

      Vymazat
    2. Moc děkuju za info o materiálech...
      Verunko, já už pár intimek ušila, zatím jako recyklaci starého froté ručníku a zbytků úpletů. Ale chtěla bych si ušít další a rozhodla jsem se investovat do materiálu. Takže tři vrstvy...jojo, tak jo :-D fakt moc děkuju!
      A vlastně to budu šít poprvé na OL, protože tehdy, když jsem je šila, jsem měla jen obyč stroj. Tak uvidíme, jak nám to spolu půjde...:-D
      krásný den!

      Vymazat