pondělí 11. dubna 2016

DANDELION

Souprava s názvem Dandelion. :-) 

Opět spontánní nápad.
Chtěla jsem uplést svetřík ve velikosti cca 3-6 měsíců a vybírala návod.
Narazila jsem na 5ti hodinový svetřík a nadchlo mě, jak geniálně jednoduchý a přitom efektní je. 
No, za pět hodin jsem ho opravdu nestihla. Potřebovala jsem jednou tolik, ale i tak to byla super rychlovka. 

Příze je Drops Merino Extra Fine v hořčicové barvě a spotřeba byla asi 2,5 klubíčka. 
Návod najdete volně ke stažení TADY.
Velikost je v návodu tak na mini novorozence, já jsem maličko zvětšovala. 

A teď k těm pampeliškám.
To byl totiž spontánní nápad, který vznikl během pletení.
Objevila jsem v šuplíku s látkami pěkný kousek tohoto BIO úpletu s padáčky, ze kterého mám sama tyto legíny
Řekla jsem si, že tmavá modrá a horčicová jdou docela hezky k sobě a že na svetřík by bylo fajn vyšít nějaký pěkný obrázek. 
Úpletu bylo tak akorát na legínky a čepičku. 

A bylo to! :-) 

Ještě možná přibude pletená čepička s pampeliškou. 
A také musím sehnat tmavě modré knoflíčky... 








Po pěti hodinách pletení. O půlnoci.
Zjišťuji, že svetr s názvem 5 Hour Sweater za pět hodin fakt nestíhám.
Místo toho jdu spát s parádním tenisovým/pletacím loktem a křečí v prstech. :-)

8 komentářů:

  1. ach, ten je hodně parádní, nádhera veliká. A k těm legínám .... špica. Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, to je zase taková nádhera!:-)
    5 hodin? Já bych se k takovému výsledku nedobrala ani za pět dní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě v článku píšu, že 5 hodin fakt netrval.. Buď pletu pomalu nebo autorka návodu žije v jiném časoprostoru! :-D

      Vymazat
  3. Je nádherný, hlavně to chmýří z pampelišky jak odlétá za levé ramínko.

    A co bílé knoflíčky, perleťové? Aby ladily k bílé na legínkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé by asi nevynikly, raději kouknu po tmavých, ale děkuji moc.. To chmýří byl takový náhlý nápad, ale líbí se mi to moc! :-)

      Vymazat
    2. No právě, že tolik nevyniknou a nebudou brát pozornost krásné výšivce. Ale je to věc názoru a osobního vkusu, nechci Vám je nutit, jen napsat svůj názor. Ta výšivka je tak něžná, mám to chmýří moc ráda.

      Vymazat
  4. To je překrásné :)

    OdpovědětVymazat