neděle 3. dubna 2016

Merino ježci

Malý merino komplet ideální do šátku.
Legínky s prodlouženými náplety a kuklička k tomu!
Velikost velmi univerzální a rostoucí. 




6 komentářů:

  1. Já z tebe padnu, bude ta tvoje carevnička mít něco na sebe jiného než tebou šitého? Možná ponožky co....Krása nesmírná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponožky upletu :-D Ne, žertuju, určitě bude mít i něco kupovaného.. Nějaká bodyčka jsme koupila, hlavně ta zavinovací, do těch se mi moc nechce se pouštět... Ponožky, bundičky atd. Ale chci toho co nejvíce vlastního, protože u Mikeše už jsem si zvykla, že chodí tak z 90% v oblečení ode mě...

      Vymazat
  2. Máme taky, modré ježky ;) a k tomu ještě kamase a rukavicky, ale už pro většího rostaka, je to fajn! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modré ježky jsem měla pro syna a ještě tu zbytek mám, přemýšlím, že z nich zkusím ušít vlňáčky :-)

      Vymazat
    2. Teď jste mi zmatla :-D to jste sila nebo mate z crawler, vypadá to totíž stejně? Marcela

      Vymazat
    3. Šila jsem to já.. :-D Modré merino ježky (v metráži) jsem kupovala už před několika lety pro syna a šila z nich taky ;-)

      Vymazat