pondělí 18. dubna 2016

Myška Eliška

Poslední dobou je to tu jen samá pletenina nebo oblečení pro malou.
Tak také konečně i něco pro milovníky knížek..

Na tenhle skvost mě upozornila nedávno Terezka, za což ji ještě jednou děkuji! 
Jde o miloučkou knížku od Lucie Sunkové Jak se máš, Eliško?

Je to naprosto jednoduchá knížka o tom, co všechno zažije během obyčejného dne jedna myška Eliška. 
Ačkoliv nejsem úplně největší fanoušek tohoto typu knížek, respektive ilustrací, tady mi to opravdu sedlo. 
Není to příběh jen pro holčičky, jak by se mohlo zdát, i chlapečci si přijdou na své. 
Mikeš je z ní nadšený stejně jako já a čteme ji asi po stopadesáté...
A jeho v poslední době zaujmout něčím, v čem nejsou traktory a kombajny je opravdu zázrak! :-) 













2 komentáře:

  1. Jé, tak přesně tuhle mám připravenou pro naší Elišku na mezinárodní den knihy. Hned, jak jsem ji viděla, bylo mi jasné, že se ji bude líbit. Je to něco jako třeba Adam a koleno, ta se také moc líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. I u nás se čte Eliška každý den:)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)